بهمن سلطانی از عوامل موفقیت تیم نوجوانان والیبال سایپا می گوید

حمایت های مدیریت ارشد ،برنامه ریزی و شناسایی استعدادها رمز قهرمانی نوجوانان سایپا

حمایت های مدیریت ارشد ،برنامه ریزی و شناسایی استعدادها رمز قهرمانی  نوجوانان سایپا
با توجه به اهمیت قهرمانی نوجوانان سایپا در مسابقات سوپر لیگ کشور، گفت و گویی با بهمن سلطانی مدیر فنی و سرپرست تیم نوجوانان داشتیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این مسابقات با حضور چند تیم  و در کدام شهر برگزار شد؟

مسابقات سوپر لیگ نوجوانان کشور در شهر کاشان برگزار گردید.13 تیم در دو گروه 6 و 7 تیمی باهم پیکار کردند و در نهایت 8 تیم به مسابقات حذفی رسیدند. چهار تیم سایپا،کاله،پیام و پیکان به ترتیب اول تا چهارم شدند.

با توجه به سابقه حضور تیم قدرتمند  سایپا در این مسابقات،سطح تیم های  دیگر و شرکت کننده و آمادگی شان به چه صورت بود؟

مسابقات سطح بالایی داشت.همه تیمها با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند.رقیب سنتی ما پیکان نیز به مرحله پلی اف رسید و در دور نیمه نهایی دربی خودروسازان والیبالی برگزار شد.دو ست اول را در بازی واگذار کردیم. نوجوانان سایپا در ادامه سه ست را غیرتمندانه پیروز شدند و به مصاف کاله آمل در باز ی فینال رفتند و با یک بازی نفس گیر سه بر دو پیروز میدان نبرد و قهرمان مسابقات شدند.

از نظر شما چه عواملی در این قهرمانی نقش بسزایی داشت؟

تجربیات مربیان و کادر فنی و بازیکنان با استعداد و حمایت های مدیران ارشد نقش مهمی را ایفا کردند.باشگاه سایپا زیربناها و ساختارهای  علمی بسیار خوبی در اختیار دارد و باعث شده که این نوجوانان به خودباوری برسند که در ادامه از آنها بیشتر خواهید شنید.همه این عوامل دست به دست هم داد تا بتوانیم قهرمان شویم و این قهرمانی را به خانواده بزرگ گروه خودرسازی سایپا تقدیم میکنم.خوشحالم که این تیم در کنار بازی مقتدرانه از اخلاق و مرام ورزشکاری بسیار خوب و روحیه تیمی بالایی برخوردار است. امیر حسین صداقت در رده جوانان و عرفان اصغر پور از تیم نوجوانان سایپا به عنوان بهترین و پر امتیاز ترین بازیکانان مسابقات معرفی شدند.چند هفته گذشته نیز شاهد قهرمانی تیم جوانان سایپا در مسابقات سوپر لیگ کشور بودیم. امیدوارم با حمایت هایی که از سوی مدیریت صورت گرفته همین مسیر رو به رشد را ادامه دهیم.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.