هفته پانزدهم ليگ برتر واليبال مردان ايران

پنجمين برد پياپي نارنجي پوشان

پنجمين برد پياپي نارنجي پوشان
سايپا با شكست شهرداري هاي جدول ،هتريك كرد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا و در ادامه مسابقات ليگ برتر واليبال  مردان ،تيم هاي سايپا و شهرداري اروميه  امروز ساعت ١٥:٥٠ دقيقه در خانه واليبال به مصاف يكديگر رفتند و در  يك تقابل سخت و نفس گير  سايپا موفق شد با نتيجه سه بر دو پيروز مسابقه شود.

دو ست اول را سايپايي ها با نتايج ٢٥-١٧ و ٢٥ -٢٠ برنده بازي بودند.ست سوم مسابقه را شاگردان پيمان اكبري ٢٥-١٩ به نفع خود تمام كردند و بازي به ست چهارم كشيد ، در اين ست دو تيم پا به پاي هم  پيش مي رفتند  و  در نهايت شهرداري اروميه توانست  ٢٥-٢٣ برنده شود و سرنوشت پيروز مسابقه به ست پنجم  كشيد . ست پنجم در حالي كه سايپايي ها ٤ امتياز عقب افتاده بودند و در حاليكه آرمين تشكري هم آسيب ديد و از ميدان خارج شد ،توانستند غيورانه به بازي برگردند و در نهايت با نتيجه ١٥-١٣ مسابقه را به نفع خود به پايان برسانند.
سايپايي ها با اين پيروزي پنجمين برد پشت سر هم خود را در ليگ به جاي گذاشتند و با شكست سه تيم شهرداري ورامين،گنبد و اروميه در جدول ،هتريك كردند.

تيم واليبال سايپا اين روزها مقتدرانه تر از هميشه نشان ميدهد و مزد برنامه ريزي هاي دقيق  و حساب شده خود را ميگيرد،بازي کم اشتباه، بدون  احساسات ولي غيرتمندانه ،نشان از تبحر و روحيه بالاي تيمي اين تيم  بزرگ و پر انگيزه  را دارد.
روز چهارشنبه  مورخ ٢٣   بهمن ماه ساعت ١٧ مردان واليباليست  سايپا ميهمان شهداب يزد خواهند بود.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.