ناصر شهنازي سرمربي تيم واليبال بزرگسالان سايپا:

ناصر شهنازي سرمربي تيم واليبال بزرگسالان سايپا:
از اينكه با پيروزيهاي تيم واليبال همكاران گروه خودروسازي سايپا شاد هستند ،دلگرم ميشوم


تيم واليبال سايپا در هشت هفته متوالي تمامي حريفان خود را شكست داد،از جمله تيم شهرداري ورامين كه اولين شكست خود را آنهم با نتيجه سه بر صفر مقابل سايپايي ها تجربه كرد.

سايپايي ها روز يكشنبه در يك ديدار بسيار حساس كه نتيجه آن در اواخر ست پنجم مشخص شد و سايپا توانست در حاليكه ٤ امتياز در گيم پنجم عقب افتاده بود غيرتمندانه پيروز ميدان كارزار بود.

به همين منظور فرصتي دست داد تا گفت و گويي داشته باشيم با ناصر شهنازي سرمربي تيم واليبال سايپا:

در مورد عملكرد موفق تيم در اين روزها توضيح بفرماييد.

نتايج خوبي كسب كرديم و اين نتيجه حاصل حمايت هاي بي دريغ مديريت ارشد بوده كه توانست با وجود مشكلات بسيار زياد،بسياري از اين راه پر پيچ و خم را هموار سازد،يكدلي و هدف مشترك بين بازيكنان توانسته ما را متمركزتر از هميشه نشان دهد و به لطف خدا نتايج خوبي حاصل شده.

برنامه هاي امثال ليگ به چه صورتي هست و تيم سايپا را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

امسال  با توجه به مسابقات تيم ملي  و توافقي كه بين تيم هاي حاضر در ليگ برتر صورت گرفت،قرار شد تيم هاي اول و دوم به صورت مستقيم به مرحله  نيمه نهايي و ساير تيمها در دو گروه سه تيمه براي كسب سهميه نيمه نهايي با يكديگر پيكار كنند.كار بسيار سختي در پيش رو داريم،حداقل ٦ تيم جدول مدعي قهرماني هستند،اميدواريم بعنوان تيم اول يا دوم راهي مرحله نيمه نهايي بشويم.

در مورد آمادگي بازيكنان و شرايطشان تا پايان ليگ توضيح دهيد.
با خودباوري كه در تيممان ايجاد شده ،وابستگي به فرد نداريم،همه بازيكنان در اختيار تيم هستند،حتي مواردي شده كه مشكلاتي بسيار مهم براي بازيكنان پيش آمده كه عدم حضورشان موجه بوده،ولي با غيرت عمل كردند و خود را به بازيها رساندند.اگر مشكل خاصي پيش نيايد ان شا الله روز به روز آماده تر خواهيم شد.

نظرتان در مورد واليبال جوانان و نوجوانان چيست؟

خيلي خوشحالم كه به حق خود رسيدند و هردو تيم قهرمان شدند.برنامه هاي بلند مدتي برايشان داريم و اميدوارم روزي را ببينم كه همين جوانان و نوجوانان در تيم بزرگسالان بازي كنند.

تمهيدات شما در زمان تعطيلي ليگ چه بود؟

انتظار اين تعطيلي را نداشتيم،ولي تهديد را تبديل به فرصت كرديم و در جهت آمادگي تيم برنامه ريزي انجام داديم و خوشبختانه به آمادگي رسيديم.

سخن آخر:

شركت فرهنگي ورزشي سايپا كاركناني دارد كه بنده افتخار ميكنم كه در كنارشان سرمربيگري تيم واليبالشان را عهده دار هستم.رفتار بسيار محترمانه اي دارند و اين موضوع انگيزه را در بنده و به تبع آن در تيمم دو چندان كرده است.اميدوارم همواره نتايجي را كسب نمايم كه باعث شاديشان بشوم و صميمانه از كليه همكاران شركت فرهنگي ورزشي سايپا تشكر مي كنم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.