عزیزی خادم رییس هیئت مدیره باشگاه سایپا :

در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت ویژه‌ای از کاندیدای خاصی ندارم

در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت ویژه‌ای از کاندیدای خاصی ندارم
باید برنامه‌های نامزدها را مطالعه کنم و حمایت ویژه ای از کاندیدای خاصی ندارم .
شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا اعلام کرد که در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال حمایت ویژه‌ای از کاندیدای خاصی نخواهد داشت.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه آیا در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال از کاندیدای خاصی حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: در پاسخ به پرسش اصحاب رسانه در مورد حمایت اینجانب از نامزد خاصی برای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش رو، ضمن احترام به همه بزرگوارانی که در صحنه انتخابات حضور دارند و خود را در معرض آرا قرار دادند و با آرزوی توفیق برای این عزیزان، برنامه‌ای برای حمایت ویژه از کاندیدایی ندارم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا و عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: البته با توجه به رویکرد، برنامه‌محوری، مدرن‌سازی و دانش بنیان کردن فوتبال ملی بر پایه یک برنامه جامع راهبردی، تا قبل از مطالعه و تأمل در برنامه‌ها و رویکردها و تیم همکار، اظهارنظر رسمی نیز در این مورد نخواهم داشت.

عزیزی خادم با اشاره به اهمیت برنامه‌ها و سیاست‌های نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال برای پیشبرد فوتبال تصریح کرد: اگر بنا بر اظهارنظری در مورد انتخابات باشد، پس از تأمل و مطالعه در برنامه‌ها و سیاست‌های کاندیداها، این اتفاق رخ خواهد داد. چه بسا پس از مطالعه برنامه‌ها در جهت تقویت، رشد و پیشرفت فوتبال ملی نکاتی را در اختیار ذینفع‌ها و رسانه‌های محترم قرار خواهم گذاشت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.