بیانیه هیات فوتبال در خصوص مسابقات فصل 98؛

کرونا مانع از قدرت نمایی نوجوانان و جوانان سایپا شد

کرونا مانع از قدرت نمایی نوجوانان و جوانان سایپا شد

‎در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی طی دو ماه گذشته هیات فوتبال استان تهران پس از برگزاری جلسه رئیس و دبیر با مسئولین هیات فوتبال در خصوص مسابقات فصل 98 بیانیه صادر کرد.


‎در این بیانیه آمده است:

‎با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور طی 2 ماه گذشته و دستور ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه؛ هیات فوتبال استان تهران با بررسی های صورت گرفته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فوتبال تهران که طی روزهای گذشته از طریق راه های ارتباطی اعلام شده اقدام به ارتباط با هیات فوتبال نموده بودند و با توجه به ماده 9 بند 1 آیین نامه برگزاری مسابقات که موارد غیرقابل پیش بینی را در نظر گرفته بود "پایان مسابقات فوتبال و فوتسال فصل 98" را با جزئیات ذیل اعلام می دارد.
بر همین اساس لیگ برتر فوتبال پایه تهران به شرح ذیل اعلام شد، تا تیم نوجوانان و جوانان سایپا فرصت صعود به رتبه های بالاتر در هفته های پایانی را از دست بدهند.

‎در لیگ برتر امیدها تیم های نیروی زمینی به عنوان تیم اول و استقلال به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم های کاسپین کوثر و رعدسرخ که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

‎در لیگ برتر جوانان تیم های مقاومت به عنوان تیم اول و سایپا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم های صنعت بالابران راجی و راه آهن که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

‎در لیگ برتر نوجوانان تیم کیا به عنوان نماینده تهران به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم های احسان ری، مقاومت کوثر و راه آهن که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

‎در لیگ برتر نونهالان تیم های پیکان به عنوان تیم اول و کیا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم های پیروان حجازی و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.