سايپا كابوس مدعيان ليگ

سايپا كابوس مدعيان ليگ
شهر خودرو هم متوقف شد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا و در ادامه مسابقات ليگ برتر در هفته بيست و چهارم، دو تيم شهر خودرو و سايپا تهران در ورزشگاه امام رضا ( ع ) به مصاف يكديگر رفتند و بازي با نتيجه يك بر يك پايان يافت.
سايپايي ها شروع بسيار خوبي را به نمايش گذاشتند و در همان ابتداي مسابقه و در دقيقه ٤ حسين كامياب با يك شوت فني و بسيار زيبا دروازه رحمتي را تهديد كرد و اولين موقعيت خطرناك بازي رقم خورد.
در ادامه و در دقيقه نهم مسابقه تيم شهر خودرو با يك سانتر روي دروازه سايپا و با ضربه سر امين قاسمي نژاد ،  به گل اول دست پيدا كرد.
٦ دقيقه بعد  و در دقيقه ١٥ مسابقه  تيم سايپا صاحب موقعيت پنالتي شد كه رحمتي با واكنشي ديدني پنالتي صادق باراني را مهار كرد و سايپايي ها موفق به زدن گل نشدند و نيمه اول با همان نتيجه پايان يافت.
نيمه دوم را سايپايي ها طوفاني شروع كردند و بيشتر دقايق بازي  توپ روي دروازه شهر خودرو بود و موقيعت هاي مهاجمان سايپا از دست رفت . سرانجام در دقيقه ٩٧ آرمين سهرابيان با ضربه سر تماشايي دروازه شهر خودرو را باز كرد، تا تيم سايپا همچنان كابوسي براي تيم هاي مدعي  ليگ برتري باشد.بازي با همان نتيجه يك بر يك پايان يافت و سايپايي هايي با سوغاتي يك امتيازي راهي خانه شدند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.