پايان ثبت نام آكادمي واليبال سايپا

پايان ثبت نام آكادمي واليبال سايپا
1516 ثبت نامي طي ده روز

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، پس از اعلام ثبت نام از سوي آكادمي واليبال سايپا، در بازه زماني ١٠ روزه از تاريخ ١١ الي ٢١ مرداد ماه، 1516 متقاضي از طريق وب سايت شركت فرهنگي ورزشي سايپا ثبت نام كردند.

محمد وكيلي مشاور مديرعامل و رئيس آكادمي و مدير تيم هاي پايه در اين باره گفت؛ شركت فرهنگي ورزشي سايپا از زيرساخت هاي بسيار مطلوبي برخوردار است و اخيرا نيز اين امكانات را به نحو شايسته اي گسترش داده است و خدا قوت به آقاي كاشاني مديرعامل شركت كه دراين خصوص زحمات فراواني كشيدند.

وكيلي در خصوص ثبت نام اين تعداد افراد در آكادمي اظهار اميدواري كرد و گفت؛ انتخاب افرادي كه داراي پتانسيل اوليه اصول واليبال مي باشند و ورود آنها به آكادمي واليبال سايپا و با برنامه ريزيهاي ميان مدت و بلند مدت برايشان  مي توان آينده بسيار درخشاني را براي واليبال سايپا و در ادامه واليبال ملي در تمامي رده هاي سني متصور شد.
وكيلي در ادامه از نحوه تست گيري از افراد ثبت نام شده اينگونه عنوان كرد، بر اساس رده هاي سني و شهرهاي مختلفي كه ثبت نام كرده اند برنامه ريزي خواهيم كرد و حداكثر بين سه الي چهار هفته كليه افراد تست خواهند داد.
وي با اشاره به حضور مربيان واليبال با تجربه در باشگاه سايپا ، عنوان كرد، اين تجربيات به ما كمك خواهد كرد كه افراد واجد شرايط را به بهترين نحو ممكن انتخاب كنيم.

وي با توجه به استقبال گسترده ثبت نام كنندگان اظهار اميدواري كرد و گفت، نوع تلاش اين افراد و نحوه رقابت آنها با يكديگر ، تعداد نفراتي را كه مي خواهيم جذب آكادمي كنيم را مشخص خواهد كرد. جذب ٢٥ الي ٣٥ نفر در هر يك از رده هاي سني متغير خواهد بود.

وكيلي در ادامه از اهداف اين تست گيري اينگونه گفت؛ باشگاه سايپا با هدف خودكفايي در بازيكن سازي گام بر ميدارد و هدف ما اين است كه تيم بزرگسالان واليبال از بازيكنان پايه ، بازيكن جذب نمايد و همچنين معرفي بازيكنان تيم هاي پايه به تمامي رده هاي  سني تيم هاي ملي ايران از اهداف آتي آكادمي مي باشد.

مربي سرشناس واليبال كشورمان در پايان از اعتماد نفرات ثبت نامي به باشگاه سايپا تقدير كرد و اين فرصت را براي آنها غنيمت شمرد و گفت، با تلاش بي وقفه سعي بر آن داريم كه بهترين ها را انتخاب نماييم و جواب اعتماد اين عزيزان را اينگونه پاسخ دهيم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

Omid
Omid جمعه, 24 مرداد,1399 12:31
سلام برای بچه های شهرستان خابگاه داره
مجتبی
مجتبی ﺳﻪشنبه, 28 مرداد,1399 11:37
با سلام خدمت مسوولان و محترم باشگاه سایپا و تقدیر جهت اجرا ی چنین طرحی .به امید موفقیت فرزندان این سرزمین
مجتبی
مجتبی ﺳﻪشنبه, 28 مرداد,1399 11:39
با سلام و خسته نباشید خدمت مسولان و مربیان محترم و باشگاه مهم و باسابقه و تاثیرگذار سایپا و تشکر بابت طرح بسیار خوب و اررزنده استعداد یابی باشگاه امیدوارم دیگر باشگاه های ورزشی نیز چنین وریه ای رو به تبع از باشگاه سایپا اتخاذ نمایند .به امید موفقیت فرزندان این سرزمین
مجتبی
مجتبی چهارشنبه, 29 مرداد,1399 11:33
با سلام و خسته نباشید به دوستداران والیبال
مجتبی
مجتبی یکشنبه, 02 شهریور,1399 08:31
با سلام و تشکر ار طرح بسیار خوب باشگاه سایپا
محمدجواد کهنسال
محمدجواد کهنسال شنبه, 15 شهریور,1399 15:29
سلام و درود خدمت شما ، خسته نباشید❤