کامبک سایپایی ها ،کابوس تیم های لیگ برتر

 کامبک سایپایی ها ،کابوس تیم های لیگ برتر
نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا، تمرکزمان روی بازی فینال است


به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی تیم سایپا روز پنج شنبه مورخ سی ام مرداد ماه ، تیم سایپادر مرحله نهایی دور برگشت پلی آف مهمان تیم  مس رفسنجان خواهد بود.
نیلوفر اردلان در این باره گفت: با تمام فراز و نشیب هایی که در این فصل داشتیم و از دست دادن فرشته کریمی به دلیل پارگی رباط صلیبی، با همت بازیکنان جوان و آینده دارمان توانستیم قهرمان مسابقات نیم فصل بشویم و به جمع چهار تیم پلی آف راه پیدا کنیم.
با توجه به تعطیلی پنج ماه  لیگ برتر فوتسال  به دلیل شیوع ویروس کرونا ،  تمهیداتی اندیشدیم و با تمرینات آن لاین و فردی توانستیم بازیکنانمان را آماده نگه داریم.
با شروع مجدد مسابقات و بازی سختی که در اهواز انجام دادیم با پیروزی به فینال رسیدیم، در بازی رفت فینال مقابل مس رفسنجان تا دقیقه شانزده نیمه دوم گلی را دریافت نکردیم ولی به دلیل فشار بازی قبلی ، قوای جسمانی بازیکنانمان تحلیل رفت و متاسفانه دو گل خوردیم.
تیم سایپا در این دوره از مسابقات نشان داده که برگشت به بازی های خوبی دارد و مس رفسنجان نیز به این موضوع کاملا واقف است.
وی در مورد عملکرد باشگاه سایپا گفت، باشگاه سایپا یک باشگاه کاملا حرفه ای می باشد و برای  هدایت تیم هیچ دغدغه ای نداشتیم. بنده نیز خیلی خوشحالم که شرایط طوری رقم خورد که با تیم سایپا همکاری می کنم.سایپا تمام خواسته های تیم را فراهم کرد.
اردلان در ادامه گفت، با تمام توان تلاش خواهیم کرد که کاپ قهرمانی را به خانه بیاوریم و سایپا شایسته قهرمانی است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.