کارخانه سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا،

کارخانه سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا،
توان جوانی و تجربه ، نقشه راه تیم سایپا

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، تمرینات تیم والیبال بزرگسالان سایپا از تاریخ 7 تیر ماه جهت آمادگی برای حضور  در مسابقات لیگ برتر والیبال بزرگسالان آغاز شد.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا در این باره گفت، وضعیت تیمی خوبی داریم و تمرینات بدنسازی و توپی را در دو نوبت صبح و عصر انجام می دهیم.  
وی افزود: شیوع ویروس کرونا بر روی همه تیمهای لیگ برتری تاثیر گذاشت و کمی ما را از برنامه ها عقب انداخت.خوشبختانه کلیه بازیکنان و کادر فنی در تمرینات حضور دارند ولی با توجه به اینکه چند تن از بازیکنان در ابتدای شروع تمرینات درگیر این ویروس شده بودند و در تمرینات حضور نداشتند،  اکنون می بایستی با شیب تندتری تمرینات را ادامه دهند تا به سطح کامل آمادگی برسیم. ما این را نیز به فال نیک می گیریم که در شروع تمرینات درگیر ویروس کرونا شدیم. اگر این اتفاق نزدیک برگزاری مسابقات می افتاد ممکن بود خسارات جبران ناپذیری را به تیم وارد نماید.
کارخانه تصریح کرد: سه رکن اساسی در تیم والیبال سایپا وجود دارد که می تواند این تیم را دست نیافتنی تر کند و به جایگاه واقعی خود برسد.
اول اینکه  حضور مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ، دکتر کاشانی که تیم از حمایت کامل ایشان برخوردار است. ایشان بسیار با تجربه هستند و تمام شرایط تیم را درک می کنند و در شرایط نرمال و شرایط سخت می دانند که چگونه تصمیم بگیرند که بسی مایه قوت قلب تیم ما می باشد.
دوم اینکه تیم سایپا از بازیکنان بنام ، با تجربه و همچنین جوان برخوردار است که نقطه قوت سایپا به حساب می آید.
سوم اینکه کادر فنی سایپا که از تجربه بسیار بالایی برخوردار است ، می تواند از تمام ظرفیت تیم به نحو شایسته ای استفاده کند.
وی همچنین حضور محسن قربانی رئیس گروه پزشکی تیمهای سایپا و دکتر سیامک افروزی را درکنار تیم مایه دلگرمی دانست و گفت: با توجه به سوابق بسیار درخشان ایشان و نظارتی که بر روی سلامت بازیکنان دارند  در این شرایط حساس کمک شایانی به ما خواهند کرد و بسیار هوشمندانه  در این خصوص عمل می کنند تا  شرایط بازیکنان را  از لحاظ بدنی و  عدم ابتلا به ویروس کرونا  کنترل نمایند. از بازیکنان تیمم هم میخواهم که نهایت دقت خود را در انجام پروتکل های بهداشتی داشته باشند.
 
 
سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد بازی های تدارکاتی گفت: تیم سایپا تیم با ابهتی است و سعی می کنیم دو تیم داشته باشیم و تیم دوم  تیم اول را تحت فشار قرار دهد تا به سطح آمادگی کامل برسیم. همچنین در حال آنالیز تیم های حریف و  تک تک بازیکنانشان هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد با توجه به  قدرتمند بودن تیم سایپا ، این انگیزه در تیمهای رقیب ایجاد خواهد شد که با تمام وجود با سایپا بازی کنند. ما هوشیارانه گام بر می داریم و به هیچ عنوان رقبا را دست کم نخواهیم گرفت.
 
کارخانه در ادامه گفت: برای دور رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر استراتژی داریم و تمام سعی ما این است که با بالا ترین امتیاز به مرحله پلی آف راه پیدا کنیم.
وی در ادامه از زحمات کارکنان گروه خودروسازی تشکر کرد و گفت : امیدواریم با کسب نتایج مطلوب دل این عزیزان زحمت کش را شاد کنیم.
سرمربی تیم والیبال سایپا در خاتمه گفت: به لحاظ روحی و روانی و همدلی روی بازیکنان کار می کنیم .  ما علاوه بر توان فنی در اخلاق، شخصیت، انسجام تیمی و بالابردن آستانه تحمل نیز باید زبانزد باشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.