امیر حسینی:

از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم

از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم

اولین میزبانی سایپا در سالن والیبال شهدای کارگر این شرکت را به فال نیک می گیریم.
امیر حسینی، کاپیتان تیم والیبال بزرگسالان سایپا، ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر تمامی رقابتهای های ورزشی کشور بدون تماشاگر برگزار می شود، فرصت مناسبی است که بتوانیم در سالن شهدای کارگر سایپا که از کفپوش بسیار عالی برخوردار است میزبان هورسان رامسر باشیم. چراکه برخی از آسیب دیدگی های ورزشکاران در دیدارهای حرفه ای به دلیل مستهلک بودن کفپوش سالن است.
وی اضافه کرد: از اینکه فدراسیون والیبال کشور، چنین امکانی را برای والیبال سایپا ایجاد کرده است، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در نخستین تجربه، میزبان شایسته ای برای تیم تازه وارد و خوش آتیه هورسان رامسر باشیم.
کاپیتان نارنجی پوشان تصریح کرد: البته هر میزبانی خالی از نقص نیست، به یاد دارم تيم سايپا در ديدار فینال لیگ برتر دوره های گذشته، به دلیل بارش شدید باران و نشت آب از سقف ورزشگاه آزادی نزدیک به دو ساعت بلاتکلیف بود و حتی بزرگترین سالن والیبال کشور نیز با نقایصی همراه بود. از این رو قطعا اضافه شدن یک سالن والیبال به جمع میزبان های والیبال تهران ضمن اینکه می تواند به کاهش هزینه برای تیم هایی همچون سایپا منجر شود، در شرایط می تواند یاری دهنده سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور باشد.
امیرحسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: از کادر مدیریت و کارکنان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بسیار ممنونم که در اندک زمان موجود به بهترین نحو ممکن سالن شهدای کارگر این شرکت را برای میزبانی هفته نخست رقابتهای لیگ برتر مهیا کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.