سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا؛

اولین پیروزی ارزشمند تیمم را به خانواده بزرگ سایپا تقدیم می‌کنم

اولین پیروزی ارزشمند تیمم را به خانواده بزرگ سایپا تقدیم می‌کنم
مدیران و كاركنان شركت فرهنگي ورزشي سايپا در مدت زمان كمتر از ٤٨ ساعت توانستند سالن شهداي كارگر را آماده نمايند و اين دستاورد بي‌سابقه اي است و سايپا توانست عليرغم دشواري هاي فراوان ميزباني بسيار خوبي داشته باشد.

مصطفی کارخانه پس از پیروزی مقابل تیم هورسان رامسر به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: بازی اول در تمامی رشته های ورزشی و مخصوصا والیبال بازی دشواری است. خدا را شکر که توانستیم در گام اول سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را کسب نمائیم و اظهار کرد تیم سایپا توان بسیار بیشتری دارد و ما به قهرمانی فکر می‌کنیم.

وی در مورد تیم هورسان رامسر گفت: این تیم با توجه به اولین حضور در لیگ برتر والیبال بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد و بازی محکم و بی مهابایی را انجام داد و علیرغم در اختیار نداشتن چند تن از بازیکنان خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، عملکرد بسیار قابل قبولی را به جای گذاشت.
سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه افزود: ما هم در این مسابقه سید محمد موسوی و امین اسماعیل نژاد را در اختیار نداشتیم و حضور این بازیکنان در مسابقات بعدی در کسب نتایج بهتر سایپا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وي همچنين ميزباني تيم سايپا را بسيار ارزشمند تلقي كرد و گفت: مدیران و كاركنان شركت فرهنگي ورزشي سايپا در مدت زمان كمتر از ٤٨ ساعت توانستند سالن شهداي كارگر را آماده نمايند و اين دستاورد بي‌سابقه اي است و سايپا توانست عليرغم دشواري هاي فراوان ميزباني بسيار خوبي داشته باشد.

کارخانه در خاتمه ضمن تبریک به مناسبت این پیروزی به خانواده بزرگ  گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب دل همه این عزیزان زحمتکش و پرتلاش را شاد کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.