صادق بارانی:

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی از تیم سایپاست

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی از تیم سایپاست
تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان سایپا امسال با رویکرد بسیار جدید و نوآورانه ای آغاز شد و به قدری تمرینات بروز هست که برای بازیکنان این تیم واقعا لذتبخش و هیجان انگیز است.

صادق بارانی بازیکن توانمند تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، اظهار داشت: تمرینات چند روزی است که آغاز شده است. این تمرینات به نوعی هوازی و کار با توپ به صورت ادغامی است. در حقیقت آماده سازی که اکنون زیر نظر کادر فنی مجرب و جوان سایپا انجام می دهیم بسیار به روز و جدید است و تک تک بازیکنان با هیجان بسیار بالایی در تمرینات حاضر می شوند.
وی اضافه کرد: مساله شیوع ویروس کرونا نه تنها در کشور بلکه به صورت جهانی باعث نگرانی شده است. ابتدای امسال که مدتها تمرینات تیم تعطیل بود، بازیکنان به صورت آنلاین تمرینات را زیر نظر ابراهیم صادقی پیگیری می کردند. برای ما بازیکنان که اکثرا از سن زیر 10 سالگی هر روز تمرین داشته ایم واقعا این دوران بسیار سخت و طاقت فرسا بود. از این رو به شخصه از شروع مجدد تمرینات و لیگ با رعایت نکات بهداشتی که انصافا در باشگاه سایپا به خوبی اجرا می شود، بسیار خوشحالم و امیدوارم لیگ امسال را در سلامت و صحت کامل پشت سر بگذاریم.
وی در خصوص کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا گفت: ابراهیم صادقی بیش از 20 سال در سطح اول فوتبال کشور و در یک تیم حضور داشته که این مساله کمتر در فوتبال دیده شده است. امسال از کادر فنی جوانتری بهره می بریم که باید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادرفنی سال گذشته سایپا، حضور مربیان جوانی همچون آقای قربانی که از بزرگان فوتبال ایران هستند را به فال نیک بگیریم. فاصله سنی اندک بازیکنان و کادر فنی باعث هم افزایی و ارتباط دوستانه بین بازیکنان و کادر فنی شده است. جا دارد از اعتماد کادر مدیریتی باشگاه سایپا به جوانترها تقدیر و تشکر کنم. حضور بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر با کادر مربیگری توانمند و جوان قطعا رسیدن به هدف اصلی تیم و رتبه در خود شان و جایگاه سایپا را آسانتر می کند. باشگاه سایپا از تجهیزات بسیار خوبی برخوردار است و از همه لحاظ جز چند تیم نخست لیگ برتر فوتبال کشور است. امیدوارم با تلاش و همت مضاعف بازيكنان ، امسال به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم.
بارانی افزود: بازیکنان سایپا باید بدانند که در کدام تیم بازی می کنند و قدردان باشند. بیش از 70 درصد فوتبالدوستان و فوتبایست های کشور در تمام رده های سنی آرزو دارند در این تیم بازی کنند و جای امثال من باشند. از این رو از هیچ تلاش و کوششی برای رسیدن به اهداف تیمی دریغ نخواهم کرد تا بتوانم به سهم خود، نقش خوبی را برای رسیدن به رتبه مطلوب برای سایپا ایفا کنم و نتیجه مناسبی برای تیمم به ارمغان بیاورم.
نارنجی پوش سایپا ادامه داد: من سالهای قبل، بازیکن  بلند پروازی نبودم. اکنون که تجربه بیشتری دارم، مطمئن هستم که هیچ هدفی دست نیافتنی نیست. به همین دلیل اشتباهات داخل و بیرون از زمین را کمتر مرتکب خواهم شد و تمام برنامه هایم را معطوف به رسیدن به پیراهن تیم ملی از تیم سایپا کرده ام تا بتوانم به اهداف شخصی و تیمي ام دست یابم.
بارانی در خاتمه در خصوص ترکیب تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: خداروشکر بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. باتجربه ها در کنار جوانتر ها یک ترکیب بسیار قوی و مقتدر ساخته است. در سال جاری با توکل بر خدا و داشتن همدلی، رفاقت و تلاش مضاعف یک لیگ بسیار خوب را پشت سر خواهیم گذاشت و پاسخ اعتماد گروه خودروسازی سایپا را به بهترین نحو خواهیم داد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.