نشست ستاد اجرایی میزبانی تیم والیبال سایپا برگزار شد

نشست ستاد اجرایی میزبانی تیم والیبال سایپا برگزار شد
با انتخاب مجدد سالن والیبال شهدای کارگر سایپا برای میزبانی هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران، نشستی با حضور عوامل اجرایی مسابقه در این باشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: امروز سه شنبه 8 مهرماه 1399، در ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران به میزبانی باشگاه سایپا، جلسه هماهنگی ستاد اجرایی این رویداد با حضور محمد رحیمی، عضو موظف هیات مدیره و سرپرست معاونت ورزش و مسئولین اجرایی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این مسابقات برگزار شد.
بعد از میزبانی کم نقص باشگاه سایپا در هفته های اول و سوم لیگ برتر برابر تیم های هورسان رامسر و راهیاب ملل کردستان که به تایید سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور رسید، میزبانی هفته پنجم بلندقامتان نارنجی پوش در مصاف با تیم شهرداری گنبد نیز در سالن شهدای کارگر سایپا برگزار خواهد شد.
بر همین اساس در راستا برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، ستاد اجرایی میزبانی باشگاه سایپا جلسه ای را تشکیل داد و در آن موارد حائز اهمیت میزبانی مورد  بررسی قرارگرفت تا این مسابقه همانند دو دیدار قبلی با بالاترین کیفیت برگزار گردد.
گفتنی است: تیم های سایپا تهران و شهرداری گنبد، روز چهارشنبه مورخ نهم مهرماه از ساعت 16 در سالن شهدای کارگر سایپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.