شبنم علیخانی: سایپا نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد

شبنم علیخانی: سایپا نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد

سال گذشته، اولین باری بود که در خدمت تیم والیبال بانوان سایپا بودم وبا پیراهن تیم توانستم قهرمانی رقابت‌های لیگ را در کارنامهٔ خودم و باشگاه پرقدمت و خوش‌نام سایپا ثبت کنم.
شبنم علیخانی، کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط‌عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: باشگاه سایپا جزو معدود باشگاه‌هایی است که به ورزش بانوان تا این حد اهمیت می‌دهد و تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز یک تیم حرفه‌ای را کاملاً در اختیار ما قرار داده است که از این بابت باید از کادر مدیریتی این باشگاه و در رأس آن از گروه خودروسازی سایپا کمال تشکر را داشته باشم.
وی اضافه کرد: سال گذشته در شرایطي سایپا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بانوان را تصاحب کرد که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا رقابت‌های پلی‌آف برگزار نشد. همین مسأله باعث شده که برخی تیم‌ها ادعا کنند در صورت برگزاری پلی‌آف می‌توانستند حریف تیم سایپا باشند و به قهرمانی دست‌یابند. گرچه به ضرس قاطع می‌گویم با پلی‌آف هم سایپا قهرمان بود؛ اما همین صحبت‌ها از جانب برخی تیم‌ها بیش از گذشته به بازیکنان سایپا انگیزه داده که امسال به‌خوبی از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف دریغ نکنند.
کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا افزود: سایپا امسال با ترکیبي از بازیکنان توانمند سال گذشته و چند مهرهٔ تازه‌نفس و توانمند به میدان خواهد رفت وبا برگزاری هرچه منسجم‌تر تمرینات آماده‌سازی، پیش از شروع رقابت‌های لیگ به‌تمامی نقاط ضعف و قوت خود پی خواهد برد تا  با  آمادگي  کامل مقابل حریفان خود صف‌آرایی کند.
علیخانی درخصوص امکانات در اختیار تیم والیبال بانوان سایپا تصریح کرد: صراحتاً می‌گویم که کمتر باشگاهی این‌قدر به ورزشکاران بانوی خود توجه می‌کند. بازیکنان سایپا به‌صورت کامل از سالن بدن‌سازی مجهز به بهترین و بروزترین دستگاه‌های بدن‌سازی بهره می‌برند و در سالنی تمرین می‌کنند که از بهترین سالن‌های حال حاضر والیبال تهران است و تمام پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل در آن اجرا می‌شود که خوشبختانه ماحصل این تلاش باشگاهی این است که تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در تیم وجود نداشته و انشالله بازیکنان این باشگاه بدون مشکل وباسلامت کامل لیگ برتر را پشت سر خواهند گذاشت.
کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا ضمن آرزوی سلامت برای تمام هم‌میهنان عزیز به پیام خود برای بانوان ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: در تمام دنیا تفاوت‌هایی میان امکانات و شرایط بانوان و آقایان وجود دارد و این تفاوت ممکن است؛ با توجه به شرایط جغرافیایی کم‌ و زياد  شود؛ اما به اعتقاد من این هرگز مهم نیست و در صورتی که بانوان سرزمینم برای رسیدن به هدف دست از تلاش برندارند قطعاً به موفقیت دست خواهند یافت. در این مسیر فرقی ندارد که هدف شما ورزشی باشد یا خیر، بی‌تردید با تلاش و ممارست برای کسب اهداف خود بجنگید و مطمئن باشید که به نتایج آن دست خواهید یافت.

farbod baghaei امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.