سودابه باقر پور:

باشگاه های ایرانی باید سایپا را الگو کنند

باشگاه های ایرانی باید سایپا را الگو کنند
آرزوی ورزشی ام در سال جاری قهرمانی تیم والیبال بانوان سایپاست و رسیدن به اين هدف را به هیچ عنوان دور از دسترس نمی بینم.

سودابه باقر پور، ملی پوش خوش آتیه تیم والیبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: چند سال جای خالی باشگاه سایپا در لیگ برتر والیبال بانوان خالی بود و با بازگشت مجدد به این مسابقات، این باشگاه چنان آرامشی به بازیکنان و کادر فنی القا کرد که واقعا از حضورم در این تیم بسیار خرسندم و قطعا در صورت تداوم تیمداری سایپا در این لیگ و دعوت مجدد از من، سالها در این باشگاه بازی خواهم کرد.

وی اضافه کرد: سایر باشگاه های ایرانی باید از باشگاه سایپا الگو برداری کنند. کادر مدیریت توانمند در کنار تجهیزات کامل و حمایت بی چون و چرا از ورزشکاران بانو و آقا و همچنین پرداختن به تیم های پایه در بهترین سطح ممکن، رسالتی است که باشگاه سایپا به خوبی به آن جامع عمل پوشانده و به جرات می توانم بگویم که یکی از بهترین باشگاه های کشور است.

بانوی ملی پوش والیبال سایپا ادامه داد: آرامشی که در سال گذشته من از سایپا گرفتم بی نظیر بود. حضور بدون استرس و با تمرکز بالا در تمرینات و مسابقات لیگ ماحصل القای این آرامش به کادر فنی  بازیکنان بود که باعث شد این تیم با کسب قهرمانی به مزد زحمات خود دست یابد.

باقرپور در خصوص شرایط فعلی تمرینات تیم گفت: تمرینات پرفشار و منسجم را آغاز کرده ایم که این فشار بدنسازی بعد از مدت طولانی که به دلیل کرونا تمرینات تعطیل بود واقعا برای بازیکنان لازم و ضروری بود. قطعا هر چه زمان بگذرد آمادگی بازیکنان کاملتر و بهتر خواهد شد و در اولین دیدار لیگ به تمام نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی پی خواهیم برد تا بتوانیم بهترین عملکرد گروهی را در مسابقات امسال داشته باشیم.

وی بزرگترین آرزوی ورزشی اش در سال جاری را تداوم قهرمانی سایپا در لیگ برتر والیبال بانوان دانست و افزود: قطعا هر ملی پوشی آرزوي لژیونر شدن وحضور در عرصه های جهانی را دارد که من هم مستثنی نیستم اما آرزوی ورزشی ام در سال جاری ایستادن سایپا در سکوی نخست لیگ برتر والیبال بانوان کشور است و قطعا این مهم با اتحاد تیمی و برنامه ریزی های اصولی کادر فنی توانمند این تیم محقق خواهد شد.
باقرپور در خاتمه ضمن تشکر از مدیریت گروه بزرگ خودروسازی و باشگاه سایپا به خاطر حمایت از ورزش بانوان، به بانوان ایران گفت:در هر عرصه ای که هستید برای هدف و آرزویی که دارید تلاش کنید و با رسیدن به اهداف خود حس لذت بخش کسب نتیجه بعد از تلاش را تجربه کنید. دستیابی به هیچ هدفی دور از دسترس نیست و ما بانوان این سرزمین با امید به خدا و تلاش بیشتر قطعا به موفقیت و پیروزی دست خواهیم یافت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.