پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت هفته تربیت بدنی

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت هفته تربیت بدنی
مهرداد سراجی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، مهرداد سراجی مدیرعامل این شرکت با ارسال پیامی این هفته را به اهالی و علاقه مندان به ورزش و تربیت بدنی تبریک گفت. در متن این پیام آماده است:

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.
ما در باشگاه سایپا این روز را به كارگران گرانقدر گروه معظم سايپا که با اراده و تلاش خود، سبب می شوند تا بتوانیم محل مناسبی برای رشد و شکوفایی جوانان این مرزو بوم باشیم، تبریک می گوییم.
نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.
بی شک تربیت بدنی در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور ایران اسلامی در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردد.
باشگاه سایپا با حمایت ویژه مدیرعامل محترم گروه خودرو سازی سایپا گام در مسیر رشد و شکوفایی، استعدادهای کشورمان بر می دارد و در کنار پرورش جسم، در آموزش فرهنگ و اخلاق مداری توجه ویژه دارد.
این باشگاه با فعالیت موثر و مستمر در تربیت بدنی جوانان ایران زمین، ملی پوشان ارزشمند و اخلاق مدار فراوانی را به جامعه ایران اسلامی معرفی کرده است.
ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد وموجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد.
اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی دوست ، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.