بهمن سلطانی: تمرینات تیم‌های پایه از 11 آبان‌‎ماه آغاز خواهد شد

بهمن سلطانی: تمرینات تیم‌های پایه از 11 آبان‌‎ماه آغاز خواهد شد
بعد از برگزاری جلسه کمیتهٔ فنی با حضور مربیان تیم‌های پایه و رئیس گروه والیبال مقرر شد که تیم‌های پایه والیبال سایپا از 11 آبان‌‎ماه با اسکلت‌بندی سال قبل تمرینات خود را آغاز کنند و هم‌زمان بازیکنان مستعد مورد ارزیابی قرار گیرند و شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم بزرگسالان سایپا محک بزنند.

بهمن سلطانی، مدیر کمیتهٔ فنی والیبال ضمن بیان مطلب فوق به روابط‌عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: در این نشست مقرر شد تیم والیبال پایه با حفظ 70 درصد پیکره سال قبل و استفاده از بازیکنانی که در تست گیری‌های گذشته، گزینش و جذب‌شده بودند، تمرینات خود را آغاز کنند. ضمن اینکه از 11 آبان‌‎ماه مجدداً از بازیکنان مستعد ارزیابی خواهد شد تا در صورت یافتن پتانسیل‌های توانا، از حضور آن‌ها در کنار بازیکنان تیم بهره ببریم. البته برای حضور در تست‌های سایپا در دست داشتن تست کرونا و پاسخ منفی آن برای علاقمندان ضروری است.
وی در خصوص تعطیلی آکادمی والیبال سایپا ادامه داد: با توجه به اینکه استان تهران در وضعیت بسیار پرخطر شیوع ویروس کرونا قرار دارد و تمرینات آکادمی می‌توانست برای بازیکنان زیر 15 و زیر 17 سال مشکل‌ساز شود، با مدیریت ارشد شرکت به اتفاق‌نظر رسیدیم که تا بهبود شرایط تمرینات را تعطیل اعلام کنیم؛ ازاین‌رو در حال حاضر تمام برنامه‌های خود را روی تیم والیبال نوجوانان و جوانان معطوف کرده‌ایم تا این تیم بتواند با پشت‌سرگذاشتن تمرینات منسجم و یکپارچه همچون سال گذشته ضمن بازیکن‌سازی و معرفی پتانسیل‌های توانمند به رده‌های سنی بالاتر در رقابت‌های لیگ نیز خوش بدرخشد.
وی افزود: سال گذشته، دو بازیکن خوش‌تکنیک و آینده دار به نام‌های علیرضا تابان و عیسی ناصری از ردهٔ سنی پایه والیبال سایپا به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافتند. قطعاً امسال بعد از بهبود شرایط شیوع کرونا در کشور، بر اساس دستورکار و برنامه‌ریزی که صورت گرفته است حداقل 50 بازیکن آینده دار، مستعد و بلندقد را به ردهٔ سنی نوجوانان و جوانان سایپا معرفی خواهیم کرد تا شانس خود را برای حضور در این تیم محک بزنند و مسیر موفقیت و راهیابی به مدارج بالای والیبال را آغاز کنند.
سلطانی با تأکید بر اینکه امسال در صورت شروع رقابت‌های لیگ‌های پایه، سایپا یکی از مدعیان به شمار خواهد رفت تصریح کرد: در صورتی که رقابت‌های امسال برگزار شود، همانند سال گذشته با قدرت در این رقابت‌ها حاضر خواهیم شد تا بتوانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته بدون ثبت حتی یک شکست برای سایپا به دست آوردیم، تمام‌قد دفاع کنیم.

وی در خصوص مسیر راهیابی بازیکنان به آکادمی والیبال سایپا تشریح کرد: بازیکنان مستعد از اقصی نقاط کشور در تست آمادگی جسمانی آکادمی حاضر شدند و مورد ارزیابی کادر فنی این آکادمی قرار گرفتند و بعد از گزینش به تمرینات دعوت شدند. امیدوارم جوانانی که از شهرهای دور و نزدیک میهن عزیزمان برای حضور در این آکادمی تست داده و انتخاب شدند دست از تلاش برندارند و آینده والیبال کشور را بسازند.
سلطانی ضمن قدردانی از مدیریت ارشد باشگاه سایپا در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام توانم، همانند سه سال گذشته برای اعتلای نام سایپا خواهم گذاشت و از هیچ کوششی برای ثبت بهترین عملکرد ممکن در کارنامه والیبال پایه سایپا دریغ نخواهم کرد.

farbod baghaei امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.