سورپرایز سایپا در آغاز دهه سوم فوتبال ایران؛

تساوی نارنجی پوشان برابر پرسپولیس

تساوی نارنجی پوشان برابر پرسپولیس
سایپا در هفته نخست جام بیستم, قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ ابراهیم صادقی سرمربی نارنجی پوشان تیمش را در این بازی با ترکیب محمدحسین اکبر منادی، رضا علیاری ، فریبرز گرامی، حسین ماهینی، سعید محمدی فر، ابوالفضل جلالی، محمد صادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین مالکی، حسین کامیاب و مجید علیاری راهی زمین مسابقه کرد.

شاگردان صادقی، نیمه اول را بسیار هجومی و با برنامه  آغاز کردند و توانستند موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند . در دقیقه یک مسابقه و روی اشتباه دفاع تیم پرسپولیس موقعیت سایپایی ها به هدر رفت و توپ  وارد دروازه پرسپولیس نشد تا نیمه اول بازی   با تساوی بدون گل به پایان رسید.


سایپا نیمه دوم را هم بسیار خوب و با برنامه ریزی شروع کرد و در دقیقه ۶۰ موقعیت صد در صد گل سایپایی ها با خوش شانسی پرسپولیسی ها وارد دروازه حامد لک نشد.
مهاجمان سایپا موقعیت های بسیاری را در نیمه دوم نیز روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که با بدشانسی به گل نرسیدند.
از دقیقه ۷۹ با اخراج کمال کامیابی نیا , پرسپولیس ۱۰ نفره شد و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر در گام نخست مقابل تیم جوان سایپا متوقف شود.

حسین منادی، دروازه بان سایپا در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.
شاگردان ابراهیم صادقی در هفته دوم این رقابت ها، مهمان تیم نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

 

گزارش تصویری دیدار سایپا _ پرسپولیس

http://www.saipasport.com/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1/AlbumID/460-107

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.