صادقی:سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد

صادقی:سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  در مورد تیم خودم باید بگویم که در مسیر پیشرفت قرار داریم. نقشه راه ما درست است و زمانی که سایپا خوب فوتبال بازی می کند نشان می دهد که مسیر درست است.  به طور حتم نتایج ما هم بهتر خواهد شد. ما نیاز داریم صبور باشیم متاسفانه در 2 بازی خانگی که مستحق برد بودیم نتوانستیم برنده شویم اما فوتبال خوب و مالکانه بازی کردیم.  موضوعی که فصل گذشته روی آن ضعف داشتیم.  ما در این زمینه جزو بهترین ها هستیم. در کنار اینها اما نقاط ضعفمان را می دانیم و روی آن کار می‌کنیم تا در آینده نتایج بهتری هم بگیریم.

وی افزود: پیکان این فصل با دو سیستم مختلف در لیگ حاضر شده است. آنها تیم تاکتیکی هستند. بازی فردا برای هر دو تیم نزدیک و درگیرانه است.

امیدواریم کیفیت زمین خوب باشد تا هر دو تیم فوتبال خوب و درگیرانه را ارائه دهند. ما سعی می‌کنیم در کنار ارائه فوتبال زیبا حداکثر امتیاز را از آن بگیریم. این توانایی را داریم و روی آن تمرین کردیم و امیدواریم خدا کمک کند تا به هدفمان برسیم .

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد مشکل گلزنی تیمش اضافه کرد: در این بخش سعی کردیم که تمرینات خوبی داشته باشیم. تلاش می کنیم پیشرفت کنیم و بازیکنان مان در شرایط بهتری در این زمینه قرار داشته باشند.

صادقی در مورد اینکه بازی فردا در بی خودروسازان محسوب می‌شود و آیا مدیران باشگاه روی این بازی حساس هستند یا خیر خاطرنشان کرد: در ۲۱ فصل گذشته من حساسیت زیادی در مدیران ندیدم اما مدیران پیکان خیلی حساس بودند که مقابل سایپا نتیجه بگیرند. سال ۸۵ که ما قهرمان ایران شدیم در شهرآورد خودروسازان مدیرعامل وقت ایران خودرو در رختکن حریف حاضر شد و آنها آن دیدار را ۲ بر صفر بردند. پیکانی ها همیشه حساس تر بودند و دوست داشتند مقابل سایپا موفق باشند. اما همیشه سعی کردیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم و در کنار آن نتایج خوبی نیز بگیریم.  تمام افرادی که در پیکان هستند از دوستان خوب من محسوب می‌شوند.

مهدی تارتار به عنوان یک پیشکسوت همیشه فوتبال جوانمردانه ارائه داده است. تیم او فصل گذشته با بازی جوانمردانه ای که انجام داد باعث شد تا ما در لیگ بمانیم . وقتی لیگ  تمام شد فرصت نشد که از او تشکر کنم . همیشه پیکان و سایپا با هم کری داشتند اما در کنار آن دوستان خوبی برای هم بودیم و تعامل داشتیم.  هر دو باشگاه هم در سازندگی بازیکن به فوتبال ایران کمک می‌کنند.

وی در مورد اعتراضات زیادی به عملکرد داوران خاطرنشان کرد: داوران ما جوان شدند و برخی اوقات اشتباهات تاثیر گذاری انجام می‌دهند.  بخش دیگر این موضوع به این باز  می گیرد که ما VAR نداریم. دیدید که این موضوع در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار بود. فکر می کنم اگر از سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ما استفاده شود، نتایج بیشتر به واقعیت شبیه خواهد بود. همه مربیان و تیم ها تمرین و تلاش می کنند و آنها امیدوار هستند روی اشتباهات داوری حاصل کارشان به هدر نرود. باید به داوران جوان فرصت دهیم اما در کنارش از سیستم VAR هم استفاده کنیم.

صادقی در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: آن دو پنالتی حریف درست بود. شاید در فینال قبلی پرسپولیس که کاشیما بود، فوتبال بهتری ارائه داد اما این دوره پرسپولیس از نظر فوتبالی چیزی از اولسان کم نداشت.

وی در مورد اینکه هم سایپا و هم پیکان در یک هتل مستقر بودند، اضافه کرد: بازی در ورزشگاه شهر قدس برگذار می شود و اگر ما در هتل دیگری بودیم، مسافت زیاد می شد. برخی اوقات این مسائل پیش می آید. معمولا سعی می کنیم با حریفمان در یک هتل نباشیم اما این بار استثنا بود.

تیم فوتبال سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فردا از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می رود. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.