صادقی: غیبت باتجربه ها تاثیرگزار بود

صادقی: غیبت باتجربه ها تاثیرگزار بود

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری  دیدار امروز نارنجی پوشان در برابر شهرخودرو حاضر شد و اظهار کرد: تا قبل از این که گل بخوریم، بازی خوبی بود و حتی موقعیت های ما بهتر از حریف بود اما بعد از خوردن گل، شیرازه تیم ما به هم خورد.
وی با تمجید از عملکرد  دروازه بان تیم خود از بی تجربه بودن بازیکنانش در بازی امروز در بازگشت به بازی گفت وادامه داد: این ترکیب جدیدی که امروز استفاده کردیم، به دلیل این که روز خوب تیم ما نبود، نتوانست تاثیرگذار باشد. کمبود 3 بازیکن باتجربه ما باعث شد نتوانیم به بازی برگردیم. ما در بازی های قبلی هم سابقه عقب افتادن از رقبا را داشتیم اما توانسته بودیم با مدیریت کردن بازیکنان باتجربه مان، به بازی برگردیم. نبود مسلمان، ماهینی و گرامی در عملکرد ما تاثیرگذار بود. در مجموع روز خوب تیم ما نبود و به مهدی رحمتی و شهرخودرو تبریک می گویم.

صادقی در پایان افزود: تیم ما در گلزنی خوب نبود. مهاجمان ما جوان هستند. در 3 بازی قبلی موقعیت های خوبی ایجاد می کردیم اما به گل نمی رسیدیم. گلزنی یک خوی ذاتی است و ما مجبوریم با تمرین به آن برسیم. بعد از گل با دو مهاجم بازی کردیم و چند موقعیت به حریف دادیم که دروازه بان ما خوب عمل کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.