نمايش مقتدرانه سايپايي ها با شكست ذوب آهن

نمايش مقتدرانه سايپايي ها با شكست ذوب آهن
تيم فوتبال بزرگسالان سايپا ، با نتيجه دو بر يك ذوب آهن اصفهان را مغلوب كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، امروز جمعه مورخ ٢٦ دي ماه ١٣٩٩ و در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال مردان ايران ( جام بيستم )، تيم سايپا از ساعت ١٥ در ورزشگاه پاس قوامين به مصاف تيم ذوب آهن اصفهان رفت.

سايپايي ها از همان شروع مسابقه بابرنامه وهجومي بازي را شروع كردند و در دقيقه سه مسابقه، مهرداد عبدي مي توانست گل اول را به ثمر برساند كه با بد اقبالي توپ وارد دروازه نشد.

بازي مالكانه و برتر سايپايي ها در نيمه اول، بازي مهيج و تماشايي را رقم زده بود تا جايي كه ١٠ دقيقه پاياني نيمه اول اين مسابقه ، بارها و بارها دروازه ذوب آهن مورد حمله جدي قرار گرفت كه با فوق واكنش هاي دروازه بان ذوب آهن و بدشانسي سايپايي ها ، موقعيت ها يكي پس از ديگري به گل تبديل نشد. با صداي سوت پايان نيمه اول، ذوب آهني ها نفس راهي كشيدند و با خوش شانس محض نيمه اول را با نتيجه تساوي به رختكن رفتند.

سايپايي ها نيمه دوم را مثل نيمه اول هوشمندانه و با برنامه شروع كردند و در دقيقه ٥٩ روي ضربه ايستگاهي با سانتر زيباي حسين ماهيني و ضربه سر تماشايي فريبرز گرامي توانستند دروازه ذوب آهن را بازكنند. در ادامه سايپا نبض بازي را در اختيار گرفت . سايپايي ها در دقيقه ٨٦ از روي نقطه پنالتي گل تساوي را دريافت كردند.
نارنجي پوشان در ادامه حملات خود در  دقيقه ٩٣ گل دوم را توسط اميرعلي صادقي وارد دروازه ذوب آهن كردند و بازي با نتيجه دو بر يك به سود سايپا پايان يافت.
شاگردان ابراهيم صادقي چهارم بهمن ماه  مهمان استقلال تهران خواهند بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.