نخستین مصاف سایپا در لیگ برتر فوتسال کشور؛

شهناز یاری: شاگردانم آماده رویارویی با حریف اهوازی هستند

شهناز یاری: شاگردانم آماده رویارویی با حریف اهوازی هستند
تمرینات بسیار خوب و منسجمی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم آماده رویارویی با حریفان خود در لیگ برتر این رشته ورزشی هستند.

شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا و سرمربی تیم ملی این رشته ورزشی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: مصاف با ملی حفاری که یکی از نامداران فوتسال بانوان به شمار می رود، اولین پیکار شاگردانم در لیگ امسال خواهد بود و امیدوارم بازیکنان سایپا که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند به مزد زحمات خود در این مصاف مهم دست یابند.
وی اضافه کرد: در هفته اول رقابتهای لیگ برتر به دلیل عدم حضور تیم شهرداری ساری، بازیکنان سایپا نتوانستند عیار خود را بسنجند چرا که به دلیل ترس از کرونا نتوانستیم به سایر تیم های تهرانی اعتماد داشته و مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم. از این رو بازیکنان به رقم داشتن تمرینات فشرده و منسجم، نتوانستند توانمندی خود را در یک دیدار دوستانه محک بزنند.
یاری ادامه داد: این تیم ترکیبی از جوانان جویای نام و با تجربه هاست. میانگین سنی تیم سایپا 22 سال است و من در تیم سایپا از بازیکن 16 تا 33 سال در کنار هم بهره می برم تا بتوانم از نیروی جوانی در کنار تجربه بازیکنان نامدار استفاده کنم و مطمئن هستم بازیکنان کم سن سال این تیم در کنار ملی پوشانی که کارنامه بسیار خوبی دارند، ضمن افزایش توان تیمی، هر هفته آب دیده تر از گذشته می شوند و این روند در نهایت رسالت اصلی باشگاه هایی همچون سایپا که به پشتوانه سازی و آینده نگری در ورزش ارزش بسیار قائل هستند، منجر خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.