صعود نارنجي پوشان به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال نوجوانان كشور

صعود نارنجي پوشان به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال نوجوانان كشور
تيم واليبال نوجوانان سايپا با پيروزي مقابل تيم شهرداري گنبد به مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر قهرماني كشور راه پيدا كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، تيم واليبال نوجوانان سايپا پس از راه يابي به مرحله پلي آف رقابتهاي سوپر ليگ برتر واليبال نوجوانان كشور ، امروز ( پنج شنبه) مورخ دوم بهمن ماه و از ساعت ١٢:٣٠ به مصاف تيم شهرداري گنبد رفت و موفق شد در يك رالي واليبالي مهيج كه به ست پنجم كشيد، با نتيجه سه بر دو حريف خود را شكست دهد و به مرحله نيمه نهايي اين دوره از مسابقات راه پيدا كند.

نارنجي پوشان در ست هاي دوم، چهارم و پنجم و با نتايج ٢٥-١٨ ، ٢٥-٢٢ و ١٥-١١ پيروز مسابقه امروز بودند.


مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان ایران جام سردار شهید حاج قاسم_سلیمانی که از 24 دی‌ماه با حضور 14 تیم در کاشان آغاز شده است و پس از برگزاري رقابت هاي پلي آف ، تكليف سه تيم  ديگر راه پيدا كننده به مرحله نيمه نهايي مشخص خواهد شد.

گفتني است تیم‌های سايپا تهران، شهداب_یزد، پيكان تهران و آذرباتری ارومیه از گروه اول و تیم‌های لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و هورسان رامسر از گروه دوم به عنوان تیم‌های اول تا چهارم به مرحله پلی‌آف صعود کردند و سايپا با اين پيروزي يكي از مدعيان قهرماني در اين رقابتها خواهد بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.