صادقی؛ اشتباهات داوری را نیم فصل بررسی کنید

صادقی؛ اشتباهات داوری را نیم فصل بررسی کنید
سرمربی تیم فوتبال سایپا: اخراج بازیکن مان در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و بهتر بود بررسی اشتباهات داوری در نیم فصل انجام می شد.

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. به خصوص از سوی تیم ما که توانستیم تیم گل گهر را کنترل کنیم و به نظرم در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و مالک زمین بود. هرچند روی چند ضربه ایستگاهی و اوت دستی، گل گهر موقعیت ایجاد کرد، اما در مجموع نیمه اول بازی در اختیار ما بود و موقعیت هایی روی دروازه این تیم داشتیم. هر چند دو تیم ضربه ای به سمت چهارچوب نزدند، اما تیم ما توپ را بهتر چرخاند و موقعیت ایجاد کرد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و این نیمه طوری بود که به اندازه 4-3 دقیقه آنها می توانستند حملات خوبی انجام بدهند و در دقایقی هم ما سوار بازی بودیم. قبل از اخراج علیاری، تیم ما خوب بازی می کرد و به بازی مسلط بود، بعد از اخراج آنها روی دو ضربه ایستگاهی موقعیت ایجاد کردند و یکی از این موقعیت ها را تبدیل به گل کردند. این به حرفه ای گری در فوتبال باز می گردد و آنها با بازیکنان با تجربه تر توانستند روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد کنند و به گل برسند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به تعویض هایی که در تیمش انجام شد، گفت: تعویض هایی که انجام دادیم، باعث هجومی تر شدن تیم ما شد، موقعیت هایی هم ایجاد کردیم، اما متأسفانه گل نشد. من صحنه اخراج را دیدم و این را به کارشناسان واگذار می کنم که این هفته صحنه را ببینند و نظر بدهند که پنالتی بود یا نه و آیا مهاجم ما باید کارت زرد دوم را می گرفت یا نه. فکر می کنم این صحنه در جریان بازی خیلی تأثیرگذار بود.

صادقی درباره اینکه قبل از بازی گفته بود برخی مربیان درباره داوری صحبت می کنند و این مسئله روی عملکرد داوران تأثیر می گذارد و آیا اعتقاد دارد صحبت های امیر قلعه نویی درباره داوری قبل از این بازی روی عملکرد داور تأثیر داشته است یا نه، اظهار داشت: من این صحبت را فقط در مورد آقای قلعه نویی نگفتم و سه هفته است می گویم که برخی نیمکت ها اعتراض هایی می کنند یا در طول هفته مصاحبه هایی انجام می دهند که داور را تحت تأثیر قرار دهند. امروز از سوی دو نیمکت اعتراض شدیدی نبود. طبیعی است گاهی ما اعتراض کنیم یا گاهی آنها، اما اعتراض شدیدی ندیدیم. به نظر ما صحنه ای که داور بازیکن ما را اخراج کرد، نتیجه بازی را تعیین کرد و امیدواریم که داور درست قضاوت کرده باشد. این را هم به کارشناسان واگذار می کنیم.

وی با اشاره به بررسی اشتباهات داوری علیه تیم گل گهر در برنامه فوتبال برتر، افزود: بهتر بود در نیم فصل مسابقات شرایط همه تیم ها بررسی و مشخص شود که چه تیم هایی از داوری ضرر کرده یا نکرده اند. نظر ما این بود که وقتی قبل از بازی با ما در مورد یک تیم کارشناسی می شود و اشتباهات داوری را بررسی می کنند، شاید روی داوری تأثیر بگذارد. فقط در مورد این هفته نبود و هفته های گذشته هم درباره بازی های ما این اتفاق رخ داد. ما هوادار زیادی نداریم و اگر داوری درباره تیم ما اشتباهی کند، اتفاق خاصی برای او رخ نمی دهد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.