سراجی در گفت و گو با خبرگزاري فارس / از کادرفنی با غیرت سایپا حمایت می‌کنیم ؛ارکان قضایی فدراسیون نسبت به قربانی سعه صدر داشته باشند

سراجی در گفت و گو با خبرگزاري فارس / از کادرفنی با غیرت سایپا حمایت می‌کنیم ؛ارکان قضایی فدراسیون نسبت به قربانی سعه صدر داشته باشند
مدیرعامل شركت فرهنگي ورزشي سایپا گفت: از کادرفنی‌ خود که مربیان با غیرت و زحمتکشی هستند حمایت می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا ،مهرداد سراجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سايپا پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: قربانی مربی پرکار، زحمتکش، باغیرت و دلسوز و قابل احترامی برای باشگاه سایپا است. مربی ما به هر دلیلی تحت فشار قرار گرفته که از روی عصبانیت حرفی زده است. شاید کارت قرمز بازیکن ما یا رفتار داور که رسیدگی به آن جزو وظایف کارشناسان است، عامل عصبی شدن قربانی شده است.

وی افزود: شک نکنید از کادرفنی‌مان که مربیان باغیرت و زحمتکشی هستند حمایت می‌کنیم. قربانی احساس کرده در حق تیم سایپا جفا شده اما فضای احساسی و هیجانی بخش جداناپذیر از فوتبال است که این مسائل را از همین بعد می‌بینم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال احضار و محرومیت مربی تیم فوتبال سایپا از سوی ارکان قضائی فدراسیون فوتبال گفت: قطعا از قربانی حمایت خواهم کرد زیرا شرایط و اتفاق‌های قبل و حین بازی سبب شده مربی باغیرت و زحمتکش ما در فشار عصبی جملاتی به کار برده باشد که خیلی هم از سر دل نبوده است. از مسئولان فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی این مجموعه می خواهم با سعه صدر از این صحبت‌ها عبور کنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.