مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگي ورزشي سايپا :تیم والیبال بانوان سایپا به رقابت‌های آسیایی تايلند اعزام خواهد شد

مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگي ورزشي سايپا :تیم والیبال بانوان سایپا به  رقابت‌های آسیایی تايلند اعزام خواهد شد
تیم والیبال بانوان سایپا پس از پایان فصل 99 که زودهنگام در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا حضور یافتند و جام قهرمانی را به خانه آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا  در این مراسم مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا  و جمعی دیگر از مدیران این شرکت بهمراه کادر فنی تیم  و دست‌اندرکاران تیم  والیبال بانوان حضور داشتند  مدیرعامل شرکت ضمن تبریک قهرمانی و صعود تیم والیبال بانوان سایپا ، خواستار حضور قدرتمند و برنامه‌ریزی دقیق تيم واليبال بانوان برای حضور در رقابت‌های آسیایی تايلند شد.
برتری مثال زدنی سایپا در این دوره از مسابقات؛

سراجی ضمن تبریک این قهرمانی به سرمربی و کادر فنی و  بازیکنان تیم والیبال و کارگران ، کارکنان و مدیران گروه خودروسازی سايپا گفت : اميدوارم شاهد حضور متفاوت تر  بانوان سايپا در رقابت های آسیایی باشيم.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیمی منجسم، متحد و حرفه‌ای داشتیم به نحوی که با دوازده پیروزی پیاپی این موفقیت حاصل شد و امیدواریم اين روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با بیان اینکه این پیروزی تبلور زحمات کارکنان گروه خودروسازی سایپا می باشد از حمایت ها و حسن توجه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا جناب آقای مهندس سلیمانی که در این افتخارآفرینی سهم بسزایی داشتند تشکر و قدر دانی نمود.

وی خاطرنشان کرد: سایپا در سال جاری افتخارات متعددی در والیبال کسب نمود . علاوه بر قهرمانی بانوان در مسابقات لیگ برتر کشور سه عنوان دیگر از جمله ، کسب عنوان قهرمانی کشور در مسابقات والیبال جوانان  ، مقام سومی نوجوانان در این رشته و  كسب عنوان سومی در مسابقات والیبال ساحلی از جمله افتخارات حاصل شده در حوزه ورزش آقایان در سایپا می باشد.

در ادامه جلسه مریم السادات هاشمی سرمربی تیم والیبال سایپا گفت : کسب این افتخار میسر نبود ، مگر با حمایت های مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا که در تمام این مدت به شکل ویژه ای از تیممان حمایت کردند که جا دارد از زحمات بی دریغ ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین در اين نشست سمیرا بیگدلی سرپرست تیم والیبال بانوان سایپا ضمن تشکر از زحمات مدیریت محترم عامل  بیان کرد: رفتار حرفه ای و حمایت مخصوص مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در شرایط ویژه کرونایی و استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های  موجود باشگاه برای تیم والیبال بانوان سایپا بسیار حائز اهمیت بود و توانستیم به یاری خدا به این قهرمانی مقتدرانه دست پیدا کنیم.
 
در ادامه این نشست سراجی یادآور شد: توجه به استعدادهای بانوان از اهم برنامه های شرکت فرهنگی ورزشی سایپا می باشد و برابری بین بانوان و آقایان  در دستور کار قرار دارد.

سراجی اضافه کرد: حضور غیرتمندانه همراه با حجاب و عفاف ، ارزش و قدر و جایگاه این کاپ را دوچندان می کند و امیدوارم بانوان سایپا  با غرور در مسابقات آسيايي افتخار آفريني كنند و به سكو برسند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.