رئیس هیات مدیره گروه خودروسازي سايپا؛ روزهاي خوب و درخشاني براي شركت فرهنگي ورزشي سايپا پيش رو است

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازي سايپا؛ روزهاي خوب و درخشاني براي شركت فرهنگي ورزشي سايپا پيش رو است
معصوم نجفيان رئيس هيات مديره گروه خودروسازي سايپا، طي نشستي با مهرداد سراجي مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا قهرماني مقتدرانه بانوان واليباليست سايپا را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی شركت فرهنگی ورزشی سایپا، معصوم نجفیان رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در نشست با  مهرداد سراجی مدیرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا،  قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال بانوان را به مدیریت ، كارگران و كاركنان گروه خودروسازي سايپا و  كادر فني و بازيكنان تيم واليبال بانوان سایپا تبریک گفت وبرای ايشان جهت حضور در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.


نجفیان با قدردانی از تلاش های مدیریت جدید در رسیدن به موفقیت های اخیر تیم های ورزشی از جمله قهرمانی بانوان در لیگ برتر والیبال کشور افزود: قطعا با مدیریت سراجی روزهای خوب ودرخشان تری برای باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در انتظار است و این قهرمانی هم نشان از شایستگی ورزشکاران و مدیران پر تلاش باشگاه سایپا دارد که به ثمر نشسته است.

نجفيان  در ادامه با اعلام حمایت مجموعه سایپا از تیم های ورزشی تصریح کرد امیدواریم این تیم شایسته در مسابقات آسیایی هم با کسب موفقیت برای ورزش ايران اسلامي  افتخار آفریني كنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.