ديدار مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا با اعضاي تيم واليبال بزرگسالان

ديدار مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا با اعضاي تيم واليبال بزرگسالان
مدیرعامل شركت فرهنگی ورزشی سايپا با کادر فنی و بازیکنان تیم واليبال بزرگسالان سايپا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا مهرداد سراجي  مدیرعامل باشگاه سايپا بعد از ظهر امروز (٢٦ بهمن ماه) با حضور در محل اسكان  تيم واليبال سايپا در شب قبل از ديدار با تيم هورسان رامسر ، با کادر فنی وبازیکنان  این تیم دیدار و گفت وگو کرد.

 سراجي در اين ديدار با ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم واليبال سايپا گفت: همه ما همدل شده ایم تا تیم سايپا بهترین نتایج را کسب کند، شما در کمال آرامش و تمرکز بر مسائل فنی تلاش کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

وی افزود:  مهندس سيد جواد  سليماني مدیرعامل گروه سايپا در تمامي شرايط حامي شما بوده و هست تا شما بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید.
اگرچه به مرحله پلي آف  نزديك مي شويم و تبع آن فشار هایی روی تیم هست، اما تیم واليبال سايپا  این توانایی را دارد که با همدلی و تلاش مضاعف نتایج مطلوبي را كسب نمايد  و دل كارگران  و  كاركنان گروه خودرو سازي سايپا را شاد کند . همه ما برای اعتلای نام و جایگاه سايپا تلاش مي كنيم  و همه در کنار شما هستیم تا نتایج بهتری کسب کنید.

كادر فني تيم واليبال نيز در پايان خاطر نشان كردند : حضور همیشگی مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا در کنار بازيكنان و كادر فني موجب دلگرمی خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.