سرمربی تیم فوتسال بانوان سايپا و تيم ملي/انتخاب رییس فدراسیون خیلی مهم و حیاتی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان سايپا و تيم ملي/انتخاب رییس فدراسیون خیلی مهم و حیاتی است
تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پایگاه خبری فوتبالی با اعضای مجمع درباره این انتخابات و معیارهای رییس فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا ، امروز با شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان سايپا و تيم ملی فوتسال بانوان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم.

گفت و گوی فوتبالی را با خانم یاری بخوانید:
سرمربی تیم  واليبال بانوان سايپا و تيم ملی فوتسال بانوان می گوید: کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال برنامه های جامعی داشتند که مستلزم اجرا است.
شهناز یاری در گفتگو با خبرنگار فوتبالی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و انتظارات از رییس آینده می گوید: قاعدتا از کسی که رییس فدراسیون فوتبال می شود انتظار تغییرات اساسی است، مخصوصا در حوزه بانوان در بخش های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در فدراسیون های گذشته اصلا به آنها بها داده نشد و هیچ پیش بینی برای بانوان صورت نگرفت، ما در جلسه با کاندیداها خواسته هایی داشته و داریم که سعی کردیم همه آنها را مطرح کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه گفت: کاندیداها صحبت های خوبی در بخش بانوان مطرح کردند و امیدواریم هر کسی که در راس امور قرار می گیرد بايد به دنبال تغییرات مثبت باشد.
یاری در ادامه تصریح کرد: مهمترین انتظاری که در بخش بانوان از رییس آینده فدراسیون داریم این است که نایب رییس بانوان در فدراسیون فوتبال آینده استقلال نظر و استقلال رای داشته باشد و در کنار آن تامین مالی برای تیم های ملی بانوان داشته باشد، متاسفانه در فدراسیون قبلی نایب رییس بانوان استقلال نداشت و در 4 سال اخیر به وضوح شاهد این چالش بزرگ برای بانوان بودیم که در حال حاضر مهمترین دغدغه ما در فدراسیون آینده خواهد بود.
سرمربی تیم ملی بانوان در ادامه گفت: انتخاب رییس فدراسیون خیلی مهم و حیاتی است چون این انتخاب می تواند سرنوشت فدراسیون را برای 4 سال تغییر دهد و فدراسیون فوتبال در ادامه با دیدگاه و هدفی که ایشان ترسیم خواهد کرد پیش می رود، اما آنچه مشخص است باید در هیات رییسه فدراسیون افرادی انتخاب شوند که کارآمدی بیشتری داشته باشند و در راه حل مشکلات فوتبال به رییس فدراسیون کمک کنند.
یاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به فرد رای خواهید داد یا به برنامه گفت: برنامه و فرد دو مقوله است که نمي شود  از هم جدا كرد. کسی که رییس فدراسیون می شود باید فردی باشد که برنامه قوی و قابل اجرا داشته باشد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان با اشاره به حضور فوتبالی ها در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تغییرات اساسنامه را که باعث حضور فوتبالی ها شد را باید به فال نیک بگیریم و اتفاق خوشایندی است که برای اولین بار رخ داد . حداقل الان فوتبالی ها می دانند جایی در مجمع دارند.
شهناز یاری با اشاره به مشکلات فدراسیون فوتبال و چالش هایی که رییس آینده در پیش دارد گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر مشکلات زیادی دارد که نیازمند یک مدیر توانمند و با برنامه است تا بتواند از وضعیت موجود خارج شود اما رییس فدراسیون باید به فکر جذب اسپانسرهای قوی برای همه تیم های ملی باشد و مخصوصا در بخش بازاریابی از افراد سالم و توانمند استفاده کند تا از این بحران و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند خارج شود.
سرمربی تیم سايپا و تيم ملی بانوان فوتسال در ادامه گفت: رایي که در مجمع خواهیم داد به نمایندگی از همه بانوان فوتبال و فوتسال خواهد بود و قطعا انتخابی انجام خواهیم داد که به نفع آینده فدراسیون و تیم های ملی باشد، بنده در کنار سایر بانوان که در مجمع حق رای دارند همفکری و مشورت می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.