سلطانی: در مرحله پلی آف نتایج غیر قابل پیش بینی است

سلطانی: در مرحله پلی آف نتایج غیر قابل پیش بینی است

مدیر کمیته فنی والیبال سایپا گفت: چهار سال است که در باشگاه سایپا حضور دارم و در رده های جوانان و نوجوانان همواره قهرمانی به دست آوردیم. امسال هم جوانان سایپا در کشور  قهرمان شدند و تیم نوجوانان با بدشانسی سوم شد.
بهمن سلطانی در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: طی چهارسالی که در باشگاه سایپا حضور دارم و یا سالیان سال که در باشگاه های دیگر حضور داشتم ، امسال تنها سالی است که کلیه مبلغ قرارداد بازیکنان تیم های پایه والیبال  قبل از زمان مقرر پرداخت گردیده و جا دارد که تشکر ویژه ای از مدیریت ارشد شرکت و هیات مدیره محترم داشته باشم که واقعا با تمام وجود از ما حمایت کردند که در نوع خود بی سابقه است.
او ادامه داد: برگزاری مسابقات والیبال جوانان و نوجوانان بسیار موثر است و تزریق بازیکن از این تیمها به تیمهای بزرگسالان نقطه عطفی در ورزش والیبال است. امیدوارم در رده امیدها نیز این مسابقات برگزار شود.
سلطانی از عملکرد باشگاه اینگونه گفت: با توجه به رویکرد استعدادیابی در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ، امیدوارم نخبه های این رشته ورزشی را شناسایی کنیم و به والیبال کشور معرفی نمائيم و  بدین منظور تست گیری از ورزشکاران مستعدان این رشته ورزشی را از اقصی نقاط کشور آغاز کرده ایم.
.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران در ادامه گفت: متاسفانه تیم والیبال بزرگسالان با توجه به تغییر و تحولات بوجود آمده و نحوه نقل و انتقالات  به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نکرد و این موضوع در بازی های پلی آف مرسوم است. امکان دارد که تیم هشتم ، تیم اول جدول را با مشکل مواجه کند و برنده شود. در این مرحله تجربه تیمی راه گشا خواهد بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.