ابراهیم‌صادقی؛ هدفمان حفظ كيفيت فني بازي و تمركزمان روي گلزني است

ابراهیم‌صادقی؛ هدفمان حفظ كيفيت فني بازي و تمركزمان روي گلزني است
سرمربی تيم فوتبال بزرگسالان سايپا در نشست خبري قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان گفت: نتيجه بازي فردا برايمان خيلي مهم است و اميدواريم بتوانيم با پيروزي روند رو به رشدمان را ادامه دهيم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبري قبل از ديدار با نفت مسجد سليمان گفت: با توجه به اينكه سرمربي اين تيم تغيير كرده است ، ولي تيم نفت با همان سيستم و استراتژي قبلي و با اندكي تغييرات جزئي بازي خواهند كرد و خوشبختانه ما شناخت خیلی خوبی نسبت به اين تيم داريم.

سرمربي جوان سايپا گفت: اولين هدفمان حفظ كيفيت فني است و اميدوارم بتوانيم از موقعيت هاي به دست آمده بهترين استفاده ممكن را داشته باشيم و به گل برسيم.
وي ادامه داد ؛ در اين خصوص تمرينات تخصصي انجام داديم و براي گل زدن تمرين كرديم. قطعا اگر به گل دست پيدا كنيم اعتماد به نفس بازيكنانمان دو چندان خواهد شد.
وي در خصوص سوال يكي از خبرنگاران در مورد بازي مالكانه سايپا جلوي تيم پرسپوليس اينگونه گفت: با تيمي بازي كرديم كه قهرماني  چهار دوره از پشت سر هم مسابقات ليگ برتر را به دوش ميكشد. بازيكنان جواني داريم كه نياز به زمان دارند تا تجربه لازم براي كسب نتيجه را به دست بياورند.

وي در مورد وضعيت پيروز قرباني به خبرنگاران گفت: پس از درخواست باشگاه استقلال از مديريت باشگاه سايپا، طي مذاكره اي كه با مديرعامل باشگاه سايپا جناب آقاي سراجي داشتم و پس از توافقي كه با هم داشتيم ، تصميم بر اين شد كه انتخاب را بعهده خود قرباني بگذاريم كه اگر مايل است به تيم محبوبش بپيوندد .
قرباني نيز پس از بررسي و مشورت هايي كه داشته ، تصميم گرفت كه در سايپا بماند.

وي در مورد نقل و انتقالات نيم فصل دوم اينگونه گفت: دو بازيكن از تيم جدا شدند و يك بازيكن نيز جذب كرديم و در حال مذاكره براي جذب بازيكن هستيم و با مديرعامل باشگاه سايپا در اين خصوص كاملا هماهنگ عمل ميكنيم.

صادقي در پايان عنوان كرد، اميدوارم بازي فردا برنده داشته باشد و سايپا بتواند هر سه امتياز مسابقه را كسب نمايد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.