ابراهيم صادقي ؛ جام حذفي جام شگفتي ها و غير قابل پيش بيني است

ابراهيم صادقي ؛ جام حذفي جام شگفتي ها و غير قابل پيش بيني است
اتفاقاتي در جام حذفي مي افتد كه جذابيت مسابقه فوتبال را دو چندان مي كند.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهيم صادقي در كنفرانس خبري پيش از بازي مقابل نساجي از سري مسابقات فوتبال جام حذفي كشور گفت: با تمام توانمان در جام حذفي شركت خواهيم كرد و خيلي برايمان نكته مثبتي است كه قبل از رويارويي با تيم نساجي در ليگ برتر كه چند روز آينده خواهد بود، با اين تيم در جام حذفي بازي كنيم. بيشتر با شرايط زمين حريف آشنا خواهيم شد و تجربه اين بازي كمك شاياني به ما براي انجام بازي با اين تيم در ليگ برتر خواهد كرد.
وي در مورد وضعيت بازيكنان تيم گفت: تمامي بازيكنان سرحال و آماده هستند و سعي مي كنيم كه با شرايط خوبي در ميدان ظاهر شويم و اميدوارم قبل از هرچيزي يك بازي خوب و با كيفيت را ارائه دهيم ، موضوعي كه هدف اصلي تيم ما است و اميدوارم از نظر فني روند رو به پيشرفت خودمان را حفظ نمائيم.
صادقي در مورد بازي قبلي تيم سايپا در هفته گذشته مقابل تيم نفت مسجد سليمان  گفت: بازي مالكانه اي داشتيم ولي نتوانستيم موقعيت هاي زيادي را خلق نمائيم.تمام سعي ما اين است كه در اين مسابقه نتيجه خوبي بگيريم.
وي در مورد تيم نساجي گفت: همانطور كه مي دانيد تيم نساجي سرمربي خود را تغيير داده است. ما نفرات اين تيم را آناليز كرده ايم و قطعا اين تيم با تفكرات مربي جديد خود بازي مي كنند و تلاشمان اين است كه از تجربه حاصل از اين مسابقه جام حذفي ، براي بازي بعدي با تيم نساجي در ليگ برتر كه ٢٧ اسفند ماه خواهد بود، بهره لازم را ببريم.
صادقي در ابتداي صحبت هاي خود به دليل اينكه به كنفرانس مطبوعاتي اين مسابقه در ساعت تعيين شده نرسيده بود گفت: ساعت ١٧ تمرين داشتيم و اين موضوع باعث شد كه در زمان مقرر به كنفرانس نرسم كه از همگي بابت اين موضوع عذرخواهي ميكنم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.