رحمتي مربي تيم سايپا؛ روند فوتبالي بسيار خوبي داريم و در بازي هاي آتي به جايگاه واقعي خود خواهيم رسيد

رحمتي مربي تيم سايپا؛ روند فوتبالي بسيار خوبي داريم و در بازي هاي آتي به جايگاه واقعي خود خواهيم رسيد
كيانوش رحمتي مربي تيم سايپا در كنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار با سپاهان گفت: شناخت كاملي روي تيم سپاهان داريم و تيم بسيار خوبي است.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ كيانوش رحمتي در كنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار با تيم سپاهان گفت: تيم سپاهان برنامه هاي هجومي بسيار خوبي دارد و همچنين بازيكناني دارد كه مي توانند در لحظه موقعيت خلق نمايند. با توجه به همين موضوع بايد تمركز خوبي داشته باشيم. در سال جديد تيم سايپا تمرينات بسيار خوب  و با انگيزه بسيار بالا انجام داده اند و بازي دوستانه خوبي را هم پشت سر گذاشتيم و از هر لحاظ آماده برگزاري يك ديدار خوب مقابل تيم سپاهان هستيم و اميدواريم به نتيجه دلخواه برسيم.

رحمتي در ادامه گفت در اكثر مسابقات به بازيها مسلط بوديم ولي در نتيجه گيري به خواسته دلخواهمان نرسيديم و سعي كرديم روي اين موضوع تمركز بيشتري داشته باشيم. بازيكنان جديدي هم كه به تيم ملحق شدند انرژي خوبي به تيم تزريق كردند و با توجه به روند تمريني چند روز گذشته، اميدوارم بتوانيم علاوه بر كيفيت بالاي بازي نتيجه مطلوب را نيز كسب كنيم.
وي در مورد سوال يكي از خبرنگاران مبني بر جايگاه فعلي تيم سايپا گفت: بايد به عملكرد خودمان و كادر فني رجوع كنيم و بايستي خودمان را براي بردن آماده كنيم و اميدوارم نوار بردهاي تيم سايپا از فردا آغاز شود.
رحمتي در ادامه گفت؛ متاسفانه در بعضي از بازيهاي اين فصل  مخصوصا ديدار قبلي با تيم نساجي ، شرايط بازي بنحوي رقم خورد كه با توجه به تاييد كارشناسان داوري پنالتي صددرصد براي سايپا گرفته نشد و بازي كه مي توانست هرسه امتياز آن براي سايپا باشد، با اين اشتباه، نتيجه آن برعكس شد.
رحمتي ادامه داد ، باشگاه سايپا و كادر فني اين تيم ، همواره حامي قشر زحمتكش داوران بوده و هست و سعي مي كنيم در تمامي مسابقات كنار تيم داوري باشيم و اين انتظار را هم از داوران عزيز داريم كه آرامش حاكم بر نيمكت سايپا كه به روند داوري كمك مي كند، داوران هم شرايط را به گونه اي رغم بزنند كه حق و عدالت داخل زمين مسابقه به نحو شايسته اي برقرار شود.

وي در مورد سوال يكي از خبرنگاران در مورد فشردگي تيم ها در پايين جدول گفت: هيچ گونه اضطرابي در اين خصوص نداريم . سايپا روند فوتبالي بسيار خوبي را دارد و اميدواريم به جايگاه واقعي خود برسيم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.