كمالوند؛ اميدوارم هرتيمي كه شايستگي پيروزي را دارد در زمين مسابقه نتيجه بگيرد و عوامل ديگري دخيل نباشد

كمالوند؛ اميدوارم هرتيمي كه شايستگي پيروزي را دارد در زمين مسابقه نتيجه بگيرد و عوامل ديگري دخيل نباشد
سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان سايپا گفت: سايپا تيم جوان و با انگيزه اي دارد و تمام تلاش خود را خواهيم كرد كه در بازي هاي باقي مانده نتايج مطلوبي كسب نماييم.


به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا ، فراز كمالوند سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان سايپا در كنفرانس خبري قبل از ديدار با تيم پيكان گفت: سايپا جايگاه خوبي در جدول ندارد ولي تمام تلاشمان را خواهيم كرد تا در ليگ برتر باقي بمانيم.

وي در ادامه گفت: بازي فردا مقابل پيكان بازي سختي خواهد بود . پيكان داراي كادر فني و بازيكنان خوبي است و در هفته هاي اخير نتايج خوبي را كسب كرده است.اميدوارم با يك بازي كم اشتباه هرسه امتياز مسابقه را كسب نماييم.

وي در ادامه در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر عدم پيروزي سايپا در نه هفته اخير گفت: درست است كه سايپا در اين نه هفته فقط سه امتياز كسب كرده ، ولي جا دارد كه بنده موضوع مهمتري را مطرح نمايم. بحث اساسي بنده و خواهش من از دست فدراسيون فوتبال ، سازمان ليگ و كميته صيانت  فوتبال ، حراست سازمان ليگ و كميته داوران اين است كه واقعا هرتيمي داخل زمين شايستگي پيروزي را دارد به پيروزي برسد. در هفته هاي اخير شاهد اين هستيم كه نتايج برخي بازيها با اشتباهات داوري تغيير ميكند. تيمي كه در انتهاي جدول قرار دارد و با رقيب مستقيم خود بازي مي كند ، به خاطر اشتباه داوري ضررهاي جبران ناپذيري ميكند. حتي بازيهاي كه ما در آنها ذي نفع هستيم، مثل بازي نساجي و فولاد، اشتباه داوري هم به ضرر ما  و هم تيم فولاد تمام شد.
خواهش ميكنم از كميته داوري كه در اين خصوص دقت نظر بيشتري داشته باشند.
از داوران عزيز خواهش ميكنم كه هرچند اشتباه آنها سهوي است، دقت نظر بيشتري داشته باشند.با يك اشتباه سرنوشت يك تيم تغيير خواهد كرد.
در بازي قبلي در تبريز داور مي توانست به بازيكن ما كارت ندهد. تيم ما با اين كار ده نفره شد و سه امتياز مسابقه را با يك امتياز تغيير داد.
همه اين اشتباهات معادلات جدول را بهم ميزند.
خواهش ميكنم تمامي دست اندركاران طوري عمل كنند كه شايستگي يك تيم داخل زمين نتيجه را مشخص كند و داوري نقشي در اين خصوص نداشته باشد.
وي در مورد بازي فردا گفت ؛ يكي دو بازيكن مصدوم براي بازي فردا خواهيم داشت.
وي در مورد رقم قرار داد خود در سازمان ليگ كه به ثبت رسيده است گفت؛ رقم قراردادم با تيم استقلال نسبت به تيم سايپا به مراتب بالاتر از سايپا بوده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.