روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد
روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان روابط عمومی در هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های فوتبال تبریک می گوییم.

به  گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات،  سرفصلی از تعهد و  تخصص است. در عصر ارتباطات که شهروندان به عنوان خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون-های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کنند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد.
در روزگار کنونی روابط عمومی هیات های فوتبال استان ها و باشگاه ها نقش پررنگ و تعیین کننده ای در رشد و توسعه فوتبال دارند. توسعه ورزش در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست . روابط عمومی در فوتبال پل ارتباطی بین مدیران، بازیکنان و خانواده فوتبال با جامعه است.
این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان روابط عمومی   در هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های فوتبال و همه تلاش گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار ، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.