سراجی: حضور در جام جهانی اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد

سراجی: حضور در جام جهانی اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ثابت کردیم تیمی کاملاً همدل بودیم و نشان دادیم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سایپا و به نقل از میزان مهرداد سراجی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با وجود مسیر سختی که تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات داشت شاید کمتر کسی تصور کسب چنین نتیجه‌ای و کسب چهار پیروزی را می‌کرد، اما با تلاش‌هایی که مجموعه فدراسیون در این چهار ماه و به خصوص عزیزی خادم و اعضای هیئت رئیسه در پشتیبانی و حمایت از تیم ملی داشتند در نهایت منجر به صعود مقتدرانه به مرحله بعدی شد.
وی ادامه داد: کسب ١٢ امتیاز از چهار بازی نتیجه‌ای نبود که خیلی‌ها انتظار آن را داشته باشند، هرچند باید از ابتدا این اتفاق رخ می‌داد و با خیال آسوده راهی مرحله بعد می‌شدیم، اما متاسفانه نتایج ضعیف دور رفت باعث شد به این شکل دست به عصا و با استرس راهی مسابقات شویم. خوشبختانه بچه‌ها خیلی خوب از پس کار برآمدند و نتیجه خیلی خوبی گرفتند. امیدواریم با قرعه‌ای مناسب در دور بعد به صورت مستقیم راهی جام جهانی که در کشور همسایه قطر برگزار می‌شود، شویم.
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بدون تردید حضور در جام جهانی اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد چراکه این نسل از بازیکنان که بازیکنان توانمندی هستند استحقاق درخشش در جام جهانی را دارند. امیدوارم بتوانیم تعداد لژیونر‌های خود را در لیگ‌های معتبر اروپایی افزایش دهیم و سایر نفراتی هم که در اروپا بازی می‌کنند به تیم‌های مطرح‌تری منتقل شوند. این پیشرفت بدون شک روی فوتبال داخلی هم تأثیر خواهد گذاشت؛ بخصوص روی تیم‌های پایه که می‌تواند انگیزه و شور و شعف را در آن‌ها زنده کند.
سراجی تصریح کرد: شادی که شب گذشته در دل ٨۵ میلیون نفر از مردم ایران ایجاد شد با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد که امیدوارم این اتفاقات ادامه‌دار باشد تا در بازی‌های المپیک و دور نهایی مقدماتی جام جهانی و بعد از آن هم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم. ثابت کردیم تیمی کاملاً همدل بودیم و نشان دادیم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

افسانه حسن زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.