هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور؛

دیدار حساس سایپا و ذوب آهن به تساوی کشید

دیدار حساس سایپا و ذوب آهن به تساوی کشید

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان سایپا شد و این دیدار پر افت و خیز که با حاشیه های زیادی نیز همراه بود در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ در دقیقه 11 این دیدار، شهاب گردان، دروازه بان ذوب آهن در یک حرکت غیر اخلاقی که خالی از فرهنگ ورزشکاری بود بعد از مصاف تک به تک با مهاجم سایپا و توقف وی با خطای محرز که در نهایت با کارت قرمز داور وسط روبرو شد، به داور چهارم این بازی حمله ور شد و رفتار ناشایستی را از خود به معرض نمایش گذاشت. در نهایت میلاد جهانی از زمین خارج شد و مهدی امینی دروازه بان ذخیره ذوب آهن درون دروازه ایستاد.

بعد از این اتفاق، سایپا توپ و میدان را در دست گرفت و چندین موقعیت بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش های دروازه بان ذخیره این تیم مواجه شد. البته یک موقعیت خطرناک ذوب آهنی ها نیز در واپسین دقایق باقیمانده از نیمه نخست این دیدار توسط کورش ملکی دروازه بان سایپا مهار شد.

اما در نیمه دوم این پیکار، به شکل محسوسی حملات سایپا بر روی دروازه بان حریف اصفهانی افزایش یافت تا اینکه امیرعلی صادقی در دقیقه 59 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند اما در ادامه وحید محمد زاده در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند تا سهم هر دو تیم از این بازی تنها یک امتیاز باشد.

افسانه حسن زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.