سایپا 1 استقلال خوزستان 1؛

تساوی قهرمان‌های سابق لیگ برتر در افتتاحیه لیگ یک

تساوی قهرمان‌های سابق لیگ برتر در افتتاحیه لیگ یک
تیم فوتبال سایپا در اولین دیدار خانگی خود مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش "روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا"، رقابت‌های لیگ دسته اول پس از چندماه دوباره از سر گرفته شد و در اولین روز این مسابقات مطابق برنامه‌ای که اعلام شده بود، نارنجی‌پوشان تهرانی در ورزشگاه پاس قوامین از شاگردان سهراب بختیاری زاده میزبانی کردند.
جدال سایپا و استقلال خوزستان به نوعی جدال قهرمان‌های سابق لیگ برتر بود که در دوره‌های گذشته با علی دایی و عبدالله ویسی موفق به قهرمانی شده بودند و حالا هر دو تیم در تلاش هستند که در فصل جدید با نمایش هایی که ارائه می‌دهند بار دیگر به لیگ برتر بازگردند.
این دیدار با توجه به اینکه در هفته ابتدایی مسابقات میان دو تیم مدعی برگزار می شد، سبب شده بود تا دو تیم برتری محسوسی نسبت به یکدیگر نداشته باشند و بازی به صورت متعادل دنبال شد و گل‌های مسابقه نیز در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید و دوباره دو تیم با یک بازی متعادل به دقیقه پایان و سوت داور رسیدند.
زننده اولین گل  این مهرداد حیدری بود که  در دقیقه 55  حساب کار را به تساوی کشاند.
البته سعید اخباری سرمربی جوان تیم فوتبال سایپا در پایان بازی به عملکرد داوری اشاره کرد و اینکه دو پنالتی محرز برای تیمش گرفته نشده است. اخباری از مسئولین کمیته داوران درخواست کرد در بازی‌های آینده توجه بیشتری به مسابقات لیگ یک صورت بگیرد تا از تکرار این اتفاق و پایمال شدن حق تیم‌ها جلوگیری شود.
تیم فوتبال سایپا در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باید در شیراز به مصاف قشقایی برود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.