خیبر در اکباتان زمین‌گیر شد؛

بازگشت شیرین سایپا با تعویض های اخباری

بازگشت شیرین سایپا با تعویض های اخباری

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، این دیدار در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول به میزبانی سایپا در زمین پاس قوامین در شرایطی مقابل خیبر خرم آباد برگزار شد که این تیم موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی در چهار هفته پیشین مسابقات شده بود، اما در مقابل نارنجی پوشان و در روزی که عملکرد داوری در برخی از صحنه‌های بازی به شدت مورد اعتراض کادر فنی تیم قرار گرفت، اولین شکست فصل را تجربه کرد.
گل اول این مسابقه در حالی توسط بهمن سالاری در نیمه اول به ثمر رسید که شاگردان سعید اخباری چند موقعیت بسیار خوب را در دقایق ابتدایی بازی از دست دادند و پس از مصدومیت و تعویض سعید محمدی فرد بود که این گل در موقعیتی تک به تک وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد.
در دقایق باقی مانده نیمه اول هم مصدومیت پیمان شیرزادی خبر بد دیگری برای کادر فنی سایپا بود؛ با این حال تیم با انگیزه کسب سه امتیاز در نیمه دوم وارد زمین شد و با ارائه یک بازی برتر طی ۴۵ دقیقه موفق شد دو گل به صدرنشین مسابقات بزند و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.
گل اول این مسابقه روی یک کار ایستگاهی در دقایق ابتدایی نیمه اول توسط مهرداد حیدری روی اثرگذاری خوب مهیار جباری به ثمر رسید و چند دقیقه مانده به پایان وقت‌های قانونی بازی محمد عبادزاده روی یک فرار سریع گل دوم و برتری بازی را ثبت کرد تا نارنجی پوشان ضمن پیروزی در یک بازی شش امتیازی، هشت امتیازی شوند و چند پله در جدول رده بندی صعود کنند.
گفتنی است سعید اخباری سرمربی تیم و فرزاد حاتمی سرمربی تیم در این مسابقه به دلیل محرومیت غایب بودند و از روی سکوها بازی را تماشا کردند.
دیدار هفته ششم تیم فوتبال سایپا هفته آینده مقابل مس شهر بابک برگزار خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.