سایپا ۱- استقلال ٠/ سه امتیاز باارزش در خانه استقلال

سایپا ۱- استقلال ٠/ سه امتیاز باارزش در خانه استقلال
تیم امید سایپا از ساعتی قبل در دیداری حساس به مصاف تیم امید استقلال رفت و با نتیجه ۱ بر صفر به پیروزی رسید.

به‌گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا، تیم امید سایپا بعدازظهر امروز در ورزشگاه امام رضا، ورزشگاه خانگی استقلال، به مصاف امیدهای این تیم رفت و با ارائه یک بازی هدفمند و زیبا به یک پیروزی باارزش رسید.
 دو تیم در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادند.  به خصوص سایپا که چندین و چند بار در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما بازیکنان این تیم نتوانستند ضربه آخر را به‌خوبی بزنند.
 در ۴۵ دقیقه ابتدایی اگرچه استقلال تلاش می‌کرد تا دروازه سایپا نزدیک شود، اما خط دفاعی هوشیار نارنجی‌پوشان و همین‌طور دوندگی بالای هافبک‌های سایپا اجازه نداد تا آبی‌پوشان بتوانند موقعیت مهمی را روی دروازه سایپا ایجاد کنند.تا درنهایت دو تیم با تساوی بدون گل زمین را ترک کنند.
 در نیمه دوم ورق برگشت و استقلال سعی داشت با توجه به میزبانی‌اش فشار حملات را بیشتر کند اما بازهم این سایپایی‌ها بودند که اداره توپ و میدان را در اختیار داشتند و درنهایت نیز به گل رسیدند.
 جالب این‌که تک‌گل سایپا در دقیقه ۷۰ با حرکت بسیار زیبای علی امینایی به ثمر رسید. امینایی که فصل قبل در استقلال توپ می‌زد روی ارسال زیبای نوید مؤدب از خط دفاعی حریف گذر کرد و با ضربه‌ای بسیار زیبا و تمام‌کننده گل سایپا را به ثمر رساند.
 خوشحالی امینایی به‌حدی بود که داور بعد از این گل به او کارت زرد نشان داد.
 درنهایت استقلال بازهم سعی داشت گل خورده را جبران کند اما دروازه‌بان و خط دفاعی سایپا آن‌قدر منظم عمل کردند که خط حمله این تیم می‌توانست بازهم روی ضدحمله به گل برسد.
 درنهایت این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود امیدهای نارنجی‌پوش به پایان رسید تا شاگردان کمیجانی یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شوند.

 ترکیب تیم سایپا

محمدرضا دیناروند
حسان کریمی
 محمدرضا کیانی
 پوریا مختاری
 پوریا تیموری
 آرش بابادی
 نوید مؤدب
 فرزاد جلیل‌زاده
 محمدرضا عیسی‌زاده
سید هادی طباطبایی
 علی امینایی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.