مراسم معارفه امید روانخواه برگزار شد

مراسم معارفه امید روانخواه برگزار شد
امید روانخواه پس از جلسه معارفه کار خود را با نارنجی‌پوشان در زمین تمرین باشگاه آغاز کرد.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، این مراسم با حضور مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا، تمامی بازیکنان تیم، امید روانخواه و دستیارانش برگزار شد و طی آن مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان تیم دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
در ابتدای این مراسم مهرداد سراجی از زحمات کادر فنی گذشته سایپا تشکر کرد و ضمن تاکید بر این نکته که به کار امید روانخواه اعتماد دارد، برای کادر فنی جدید تیم آرزوی موفقیت کرد و از بازیکنان نیز خواست برای رسیدن سایپا به جایگاهی که شایسته آن است، با تمام وجود بجنگند و گذشته را فراموش کنند.
در ادامه این مراسم امید روانخواه نیز صحبت‌هایش را با تمجید از جایگاهی که سایپا در فوتبال ایران دارد آغاز کرد و در ادامه ضمن تشکر از کادر فنی گذشته، از بازیکنان خواست تمام حواسشان را برای  بازگشت به مسیر موفقیت معطوف به تیم کنند.
در انتهای این مراسم نیز روزبه شاه علیدوست کاپیتان سایپا برای ثانیه‌هایی صحبت کرد و ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی قبلی تیم، به سرمربی جدید تیم قول داد که تمام بازیکنان با تمام وجود و بهتر از گذشته برای تغییر شرایط تلاش خواهند کرد.  
پس از پایان مراسم معارفه، امید روانخواه بازیکنان تیم را به دو دسته تقسیم کرد تا اولین تمرین خود را با نارنجی‌پوشان برگزار کرده باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.