بازگشت شاگردان روانخواه به مسیر پیروزی

بازگشت شاگردان روانخواه به مسیر پیروزی
تیم فوتبال سایپا در مصاف هفته بیست و یکم مقابل ویستاتوریین در ورزشگاه پاس قوامین به پیروزی ٢ بر ١ دست یافت.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، نارنجی پوشان که پس از مصاف با مس در کرمان و حواشی آن مسابقه که منجر به از دست رفتن امتیازات آن مسابقه شد در ورزشگاه خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه بودند و خیلی زود توانستند برتری خود را بر حریف دیکته کنند و با زدن دو گل به نوعی کار شاگردان بلادی را تمام کردند.  
گل اول این مسابقه در دقیقه پنج در حالی توسط مهرداد طهماسبی گلر سایپا به ثمر رسید که او قصد طراحی یک ضدحمله را داشت ولی ضربه شروع مجددی که داشت، پس از برخورد به زمین از بالای دستان سنگربان ویستاتوربین که تخمین درستی برای مهار ضربه نداشت و از محوطه جریمه بیرون آمده بود، وارد دروازه شد. 
هنوز چند دقیقه از این گل نگذشته بود که اینبار کار تیمی بازیکنان سایپا با پاس دقیق خراسانی، ایمان غلامی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل دوم هم در دقیقه ده و با یک ضربه فنی به دست بیاید. 
پس از این گل ویستاتوربین برای جبران گل‌های خورده پیش آمد و موقعیت‌هایی ایجاد کرد ولی تلاش دو تیم در پایان نیمه اول همان نتیجه دو بر صفر بود.
در نیمه دوم شاهد بازی پایاپایی از شاگردان روانخواه و بلادی بودیم، ولی این تیم سایپا بود که می‌توانست روی ضربه پنالتی اختلاف را به عدد سه برساند که واکنش خوب گلر ویستاتوربین مانع از گلزنی مرتضی خراسانی شد. در ادامه و در حالی که بازی با نتیجه دو بر صفر رو به پایان بود ویستاتوربین توانست گل اول را بزند تا بازی در وقت‌های اضافی حساس دنبال شود. با این حال شاگردان روانخواه هوشمندانه توپ و میدان را کنترل کردند و با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شدند تا روند صعودی تیم در نیم فصل دوم پس از وقفه‌ای کوتاه ادامه دار شود. 
شاگردان روانخواه با این پیروزی تک رقمی شدند و حالا با روحیه بالایی آماده مصاف هفته بیست و دوم در خرم آباد مقابل خیبر می‌شوند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.