پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت فرارسیدن نوروز

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت فرارسیدن نوروز
دکتر ابوالفضل فراهانی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا طی پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ در این پیام آمده است:
آمدن بهار و فرا رسیدن عید نوروز نویدبخش رویش امیدها و جوانه هاست وحکایت نو بودن و نو شدن؛ پایانی بر یک سال تلاش و سرآغازی برای یکسال کوشش و خدمتی نو.
سال نو همیشه نوید بخش افکار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد تا بتوانیم سختی ها را از پیش رو برداریم و با توکل بر خداوند متعال در مسیر بالندگی گروه بزرگ خودروسازی سایپا گام برداشته و در حوزه پر فروغ ورزش بهتر و موثر تر از سالی که گذشت، حاضر شویم.
اطمینان دارم که در سال جدید با حمایت همکاران خدوم و زحمتکش در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و تلاش مجدانه بازیکنان رشته های مختلف ورزشی این باشگاه و حمایت های دکتر تیموری مدیر کروه خودروسازی سایپا و اعضای محترم هیات مدیره کارخانه و باشگاه، موانع از پیش روی این مجموعه برداشته خواهد شد و بار دیگر با کسب نتایجی در خور جایگاه سایپا، شاهد اعتلای نام و برند این گروه خودروسازی در ورزش خواهیم بود.
وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزشمند همه همکاران عزیزم در سال گذشته قدردانی نمایم و یقین دارم در سال جدید نیز با بهره‌گیری کامل از توانمندی خویش در شکوفایی و بالندگی این شرکت سهیم خواهند بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.