محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد

با نظر کمیته فنی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و طی حکمی از سوی سید مهدی حسینی پور مدیرعامل این شرکت، محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برای دو فصل آتی معرفی و منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، بعد از برگزاری جلسات کمیته فنی و تحلیل وضعیت موجود تیم فوتبال سایپا محمود فکری که کارنامه درخشانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد و با هدایت او نفت مسجد سلیمان از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت و حتی تیم های شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک که تا نیمه راه سکان هدایت آنها را در اختیار داشت، نهایتا لیگ برتری شدند،  سرمربی سایپا شد.
کمیته فنی باشگاه اصلی ترین شاخص های لازم برای انتخاب سرمربی خود را توانایی فنی، سوابق، شناخت از وضعیت کنونی و آسیب شناسی تیم و همچنین ارایه طرح و برنامه مناسب دانست و در نهایت از بین گزینه های سرمربیگری مسئولیت هدایت نارنجی پوشان را به محمود فکری سپرد.
این گزارش حاکی است، از دیگر سوابق فکری پیش از حضور در استقلال می توان به کسب نتایج  خوب با نساجی در لیگ برتر اشاره کرد که در حقیقت این تیم با سرمربیگری فکری بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کرد.
شایان ذکر است فکری همچنین در لیگ بیستم توانست نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر ماندگار کند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.