واکنش باشگاه سایپا به ادعای گلر استقلال ملاثانی

واکنش باشگاه سایپا به ادعای گلر استقلال ملاثانی

باشگاه سایپا نسبت به ادعای گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی واکنش نشان داد.

امیرحسن بابازاده مدیر رسانه تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ادعای گلر استقلال خوزستان مبنی بر اینکه بین دو نیمه بازی روز گذشته این دو تیم، مربی تیم سایپا پیشنهادی به او داده است، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که امروز داشتیم این موضوع پیگیری شد و باشگاه سایپا این ادعا را تکذیب می‌کند. باشگاه سایپا با توجه به سیستمی که از سال‌های قبل در دستور کار خود داشته، هیچ زمانی وارد چنین مقوله‌هایی نشده است و این باشگاه همیشه موضوعات اخلاقی را مدنظر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر قرار بود ما دست به چنین کارهایی بزنیم، پس باید در دیدار با چوکای تالش نیز که در پایین جدول قرار دارد چنین اقدامی را انجام می‌دادیم اما هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دهیم، زیرا به هیچ عنوان به چنین مسائلی اعتقاد نداریم. 

مدیررسانه تیم فوتبال سایپا گفت: آقای عبادی گلر تیم استقلال ملاثانی تا ظهر فردا، 12 دی‌ماه فرصت دارد فردی را که مدعی شده از تیم سایپا بین دو نیمه با او گفت‌وگو داشته است، به باشگاه سایپا معرفی کند، در غیر این‌صورت از وی به مراجع ذیصلاح شکایت خواهیم کرد و باید پاسخگو باشد زیرا موضوعی بوده که پای اعتبار، آبرو و حیثیت باشگاه در میان است. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.