با محوریت اتحاد و همدلی

حضور مدیر عامل باشگاه سایپا در اردوی قبل از دیدار با استقلال خوزستان

حضور مدیر عامل باشگاه سایپا در اردوی قبل از دیدار با استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ، شامگاه جمعه ۱۲ اسفند ماه با حضور در اردوی تیم فوتبال این باشگاه حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ، در آستانه دیدار تیم فوتبال سایپا با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، سید مهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه در اردوی شاگردان محمود فکری حضور یافت.
در این نشست صمیمانه حسینی پور با کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال سایپا دیدار دوستانه داشت و دغدغه های آنها  را شنید و در خصوص بهبود موارد طرح شده دستوراتی صادر کرد . وی در ادامه  از آنها خواست که به غیر از مسائل فنی ، دغدغه‌ای بابت موضوعات دیگر نداشته باشند.
مدیرعامل سایپا خطاب به اعضای تیم فوتبال گفت: به توانایی های شما ایمان دارم؛ همانطور که تا اینجای مسابقات با جان و دل فوتبال بازی کردید و اکنون مورد تحسین کارشناسان هستید، شک ندارم شما عزیزان در دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان و همه بازی های بعدی نیز با تمام توان به میدان می روید. در شکست ها هم کنار شما خواهم بود، اما خواهشم از شما این است که هیچ وقت به خودتان نبازید.»
حسینی پور همدلی ،تلاش و وفاق بین تمامی ارکان باشگاه از جمله کادر فنی ،بازیکنان و یکایک کارکنان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا را لازمه دستیابی به موفقیت و صعود به لیگ برتر دانست .
همچنین تعدادی از بازیکنان در فضایی کاملا صمیمی دغدغه های خود را مطرح کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.