‍ پیام تسلیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

‍ پیام تسلیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

 

مهندس سیدمهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با صدور پیامی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را به جامعه ورزش تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا متن پیام مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

چهاردهم خرداد یادآور حماسه ای جاویدان و سرآغاز نهضتی است که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و سپس به صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان شکوفا گردید.

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال پیر فرزانه ایست که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و این کشور مصیبت زده را از چنگال استعمار جهانی نجات داد.یقینا ملت ایران یادوخاطره مقتدای خویش را همواره در ذهن و قلب خود به یادگار خواهند داشت.

مقام معظم رهبری فرمودند:«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه او زنده خواهد ماند. لذا بر همه آحاد جامعه و از جمله ورزشکاران فرض واجب است اندیشه امام راحل را سرلوحه کار خود قرار داده و با همدلی در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور عزیزمان تلاش نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

و السلام علی من اتبع الهدی
سیدمهدی حسینی پور

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.