اگر در کمیته انضباطی فدراسیون، رای به نفع سایپا صادر نشود از طریق  کمیته استیناف و دادگاه عالی ورزش احقاق حق خواهیم کرد

حسینی پور :تمامی موضوع بازیکن غیرقانونی شمس آذر متوجه باشگاه قزوینی است

حسینی پور :تمامی موضوع بازیکن غیرقانونی شمس آذر متوجه باشگاه قزوینی است

 به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا؛ سیدمهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در گفتگو با شبکه رادیویی جوان در خصوص شکایت باشگاه سایپا از شمس آذر قزوین در موضوع پرونده بازیکن غیرمجاز و مشمول این باشگاه گفت:بعد از اتمام فصل، مدارکی به دستمان رسید که بازیکن  غیر مجاز  در تیم شمس آذر ۹ بازی برای این تیم انجام داده و حتی در بازی مقابل تیم سایپا نیز حضور داشته است.

وی بیان داشت : ما به جهت رعایت اخلاق و پس از بررسی مستندات به موضوع بازیکن غیر مجاز شمس آذر به نتیجه رسیدیم و حدود یک ماه قبل اعتراضمان را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال و منتظر تصمیم گیری این کمیته هستیم.

مدیرعامل نارنجی پوشان در خصوص جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روز دوشنبه تصریح کرد: اعضای کمیته انضباطی خواستار ارسال مدارک و مستندات این موضوع بودند که ماهم تمامی مدارک را ارسال کردیم و قرار شد با توجه به ارسال نامه کمیته انضباطی که شنبه بدستمان رسید قرار شد عصر روز دوشنبه جلسه ای در محل کمیته انضباطی برگزار به منظور احقاق حق باشگاه سایپا برگزار شود.

حسینی پور در پاسخ به این سوال که اگر رای کمیته انضباطی بر خلاف تصور شما صادر شود موضع شما چه خواهد بود اظهار داشت: قطعا بعد از صدور رای کمیته انضباطی، اگراین رای به ضرر باشگاه سایپا باشد پرونده را در کمیته استیناف و اگر با مستندات موجود و جعلی که صورت گرفته رای به نفع ما نباشد، از طریق دادگاه عالی ورزش پیگیر پرونده خواهیم شد. بی شک حق مسلم هر باشگاهی است در زمانی که ظلمی وارد شد و یا بر خلاف آیین نامه ها، قانون و روال انضباطی مسئله ای اتفاق افتاد حق هر باشگاهی است که این موضوع را پیگیری کند و ما چیزی غیر از اجرای قانون و آیین نامه نمی خواهیم.

سیدمهدی حسینی پور در جواب سوالی که چرا باشگاه سایپا بعد از ۲۴ ساعت اعتراض نکرد خاطر نشان کرد: اگر تیمی انتهای فصل متوجه تخلف شود،  باید حقش نادیده گرفته شود؟ نگاه ما به کمیته انضباطی نگاه عقلانیت، پاکدستی، اجرای فوتبال پاک و رعایت اخلاق و قوانین و انضباط است.

وی در پایان گفت:  مگر می شود باشگاهی بازیکنی داشته باشد که فصل گذشته در با ترکیب همین تیم در لیگ دسته دوم حضور داشته باشد و از وضعیت مشمول بودنش اطلاع نداشته باشد؟ چه طور ممکن است که عدم اطلاع باشگاه در فصل بعد نیز باعث شود که این بازیکن ۹ بازی برای این تیم انجام دهد؟

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.