سایپا و مشق شرافت در شهر باران

سایپا و مشق شرافت در شهر باران

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، قصه این لیگ پر تلاطم برای پسران نارنجی پوش به پایان رسید؛ بازیکنان پرتلاشی که تمام هم و غم خود را روی سایپای بزرگ گذاشتند .
فارغ از تمام فراز و نشیب های این تیم  و اتفاقات و تصمیماتی که ماهها قبل در مسیر صعود خلل ایجاد کرده بود ، عملکرد این بچه های غیور در هفته های پایانی ،نشان داد که اگر رویکرد تازه ای که از ابتدای سال بر باشگاه حاکم شده بود و مبتنی بر اصول ورزشی و صداقت جاری شد زودتر شکل می گرفت، همین گروه نیز پتانسیل صعود را داشت.
و اما یکی از برگ های زرین سایپای این فصل در شهرباران رقم خورد؛ جائیکه  پسران نارنجی پوش به رغم آنکه نتیجه در سرنوشت جدولی شان تاثیر و اهمیتی نداشت اما برای نمایش شرافت فوتبالی خود برگرفته از فلسفه ذاتی و وجودی باشگاه سایپا از جان مایه گذاشتند و در آن جو خاص ورزشگاه پیر رشت و در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر داماشی که برای ماندگاری تیم شان در گردونه مسابقات حنجره های خود را گرو گذاشته بودند،  دو بار شکست را به تساوی مبدل ساختند و چه بسا اگر در یک صحنه سنگربان داماش ناجی تیمش نمی شد ، سایپا برنده بازی بزرگ لقب می گرفت.
در روزهایی که لزوم حرکت به سمت «فوتبال پاک» به کلیدواژه ورزش کشورمان مبدل شده است، سایپایی ها بار دیگر نشان دادند که در گذرگاههای حساسی مثل جدال شب گذشته نمایشگر وجدان کاری، سلامت و مردانگی هستند.    

تلاش و عملکرد درخشان این بچه ها را ارج می نهیم و امیدواریم با همین رویکرد اخلاقی و تلفیق آن با تقویت فنی تیم، سایپای بزرگ  دورخیزی بلند برای ارائه بهترین عملکرد در فصل پیش رو داشته باشد.
 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.