نشست خبری ابراهیم صادقی بعد از بُرد مقابل نفت مسجد سلیمان

نشست خبری ابراهیم صادقی بعد از بُرد مقابل نفت مسجد سلیمان

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور تیم سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت و این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود نارنجی پوشان سایپا خاتمه یافت.

 

ابراهیم صادقی پس دیدار سایپا با نفت مسجد سلیمان، در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره بازی گفت: بازی سخت و نفس‌گیری بود و تا پنج دقیقه ابتدایی حریف بازی را در اختیار داشت اما بازیکنان سایپا خیلی زود کنترل توپ و میدان را تصاحب کردند و دو موقعیت گلزنی را به‌‌دست آوردند که تبدیل به گل نشد.

 

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم نیز فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و بازیکنان روی ضدحملات به دو گل رسیدند و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. وی از بازیکنان تیمش به خاطر یک بازی خوب و شجاعانه تشکر کرد.

 

صادقی در مورد صحنه پنالتی گفت: فاصله ما با صحنه زیاد بود اما پس از بازی صحنه را مشاهده کردم به نظرم خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

 

سرمربی سایپا در ادامه سوال خبرنگاران در خصوص روند داوری بیان کرد: عملکرد داوری خوب بود، فقط یک صحنه جنجالی در بازی بوجود آمد که اصلا خطا نبود.

 

ابراهیم صادقی در پایان ضمن تشکر از مدیریت باشگاه سایپا، از مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا درخواست کرد امکانات بیشتری در اختیار فوتبال سایپا قرار دهند تا این تیم در ادامه مسیر نتایج قابل قبولی کسب کند و فوتبال با کیفیت‌تری ارائه دهد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.